Barcelona Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 ik heb de zoekfunctie gebruikt niks gevonden. 1.snoopdogg 2.tupac 3.eminem Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 1. Fat Joe 2. Fabolous 3. Trick Daddy Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 1. Dr Dre 2. 2Pac 3. The Game Reageren
-Niels- Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 1. The Game 2. Lange Frans 3. Baas B. Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Van allertijden: 1.2pac: Gewoon perfecte rapper. Perfecte personage. 2.Easy-E: Ken hem nog niet zo lang, maar nadat ik hem in SA had gehoord vind ik hem helemaal te gek.. 3.Coolio: Heeft niet veel goede nummers, maar mischien wel het beste rap nummer ooit: Gangsta's paradise van nu: 1.The Game: Heel goede rapper absoluut geen wannabe. Beste rapper van het moment vind ik. 2.Eminem: Fantastisch hoe een blanke jongen zich helemaal naar de top brengt in de rap wereld. ook 1 van de weinige rapper die er ook fun in houd. 3.Snoop Dogg: Wel goede rapper maar de laatste tijd maakt hij erg goede nummers zoals: Signs en Let's get blown. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 snoop dogg lange frans baas b mijn mening Reageren
Сesel Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 1. DMX Hij is de eerste rapper die ik hoorde, en ben sindsdien groot fan van Dark Man X. 2. Dr. Dre De man zit eigenlijk altijd op een stoel, danwel in de studio, danwel thuis z'n geld te tellen dat hem toegeschoven wordt door alle bekende rappers die onder hem staan (Eminem, 50 Cent en z'n bitches, Black Wallstreet etc etc.) Maar áls hij de studio induikt achter de mic, shit. You know the story.. Watch out for Detox 3. Hier twijfel ik tussen Eminem en Eazy-E, maar ga voor Eminem. Is meer mijn stijl, en die gozer heeft al zóveel albums uitgebracht, en hij uit zijn mening op een manier waarbij hij schijt heeft aan alles en iedereen, en dat dig ik wel Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 1. 2Pac 2. The Game 3. Brainpower Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Wat me opvalt een hoop Nederlandse rappers bij sommige. Maar goed Echte Toprappers: Notorious B.I.G. :Ik hoorde dat die man elke rap gelijk uit ze hoofd deed zonder iets op te schrijven. Dr.Dre: Ja wat moet ik zeggen. Deze man is van wereldkwaliteit hij zet zoveel goede raps neer. Hij heeft een goede stem ervoor en de beats die hij maakt zijn nooit verkeerd. Ene beter dan de ander natuurlijk maar goed. Missy Elliot. : Hoe zij rapt vind ik zo goed. Een hele rustige beat erachter en rappen maar. Lekkere bass heerlijk. Nummers die ik goed vind van haar zijn: Work It, Pass That Dutch en Cop That Disc. Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 1. Dizzee Rascal: vandaar mijn naam natuurlijk. Maakt gewelde garage/hip-hop nummers met een goeie beat en gaat ongelooflijk snel met woorden om. 2. 2 Pac: DE rapper van het millenium. Geweldige songs met goeie boodschappen. Waarschijnlijk één van de bekendste aller tijden. 3. Eminem: ongelooflijk hoeveel albums hij al uitgebracht heeft en verkocht heeft, en hij blijft gewoon populair. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Oke, hier komt hij dan 1. 2pac, hij rapte gewoon perfect, ope en goede beat, juist ritme, en ook de kijk van hem op het leven 2. Run DMC, hun zijn gewoon echt 1 van de 1e, hoe zij rap met rock mizen, is gewoon echt gemaakt om uit je dak te gaan 3. NWA, hoe zij die nummers maken, geweldog vooral met die top rappers erin, ook vet hoe zij over LA rappen van nu: 1. Eminem, hoe hij het heeft gehaald als banke rapper 2. Snoop dogg, hij rapt nog steeds aardig 3. Geen, voor de rest is het allemaal shit, die niet kennen rappen Reageren
Crackhoer Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Rakim Big L Nas Denk ik zo.. Heb wel veel meer favorieten. Dr. Dre de beste rapper noemen vind ik wel een beetje belachelijk aangezien hij grotendeels zijn eigen lyrics niet eens schrijft en zijn lyrics nou meestal ook niet heel bijzonder zijn. En laten we over lange frans en baas b al helemaal niet beginnen Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 1-Eminem 2-50 Cent 3-Dr.Dre Reageren
Juice Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Coolio Missy Elliot 50 Cent Bewerkt: 21 oktober 2005 door Juice Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 2pac eazy-e B.i.g ditr zijn gewoon vet goede rappers, en die van tegenwoordig bekend zijn, Akon (dan bedoel ik niet het liedje lonelye maar gettho en gunshot locked up) Snoop dog Eminem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.