Crackhoer Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hahaha Akon de beste rapper??? Jij weet dus blijkbaar geen eens wat rappen is. Reageren
Juju Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 1. 2pac 2. MC eiht 3. Eazy Reageren
Thabit Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 1. Eminem 2. The Game 3. -- Reageren
dmx Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hahaha Akon de beste rapper??? Jij weet dus blijkbaar geen eens wat rappen is. ach hij heeft wel een paar goede liedjes zoals locked up enzo....maarja mijn lijstje: 1- DMX 2- Stylesp 3- lil jon (ludacris& Ying Yang twins) de hele atlanta scene dus Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hahaha Akon de beste rapper??? Jij weet dus blijkbaar geen eens wat rappen is. Dat moet hij toch zelf weten! met dit soort gedrag kan je een warn krijgen.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 1.50 cent 2.eminem 3.Eazy-E Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Hahaha Akon de beste rapper??? Jij weet dus blijkbaar geen eens wat rappen is. he hou je even stil ik denk dat ik meer van rappers weet dan jou, ik vind akon nu een goede rapper, jij denk gelijk aan het liedje lonely maar daar heb ik het helemaal niet over, liedjes die jij niet eens kent en ik vindt hem niet de beste rapper dat is 2pac, ik zeg alleen dat hij nu goede liedjes hebt wie vindt jij dan de beste rapper(dan kom je zeker met 50 cent met zijn altijd de zelfde liedjes, sorry voor de andere mensen die hem goed vinden sommige liedjes zijn wel leuk, maar nou moet jij niet denken dat jij er veel verstand van hebt hoer, jij wist niet eens waar ammunation zat dan ben je pas een dikke n00b Bewerkt: 21 oktober 2005 door C-J_Redman Reageren
Crackhoer Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hahaha Akon de beste rapper??? Jij weet dus blijkbaar geen eens wat rappen is. ach hij heeft wel een paar goede liedjes zoals locked up enzo....maarja mijn lijstje: 1- DMX 2- Stylesp 3- lil jon (ludacris& Ying Yang twins) de hele atlanta scene dus Ja maar wat het is, Akon zingt, da's toch duidelijk? Akon is een R&B zanger. Niet iedere neger die muziek maakt is een rapper. En ook Lil Jon heb ik nog nooit horen rappen (alleen schreeuwen), dat is namelijk een producer. Maar ja volgens mij weet niemand hier ook maar iets over hiphop dus het heeft eigenlijk vrij weinig zin een discussie er over aan te gaan. Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) tsjah dat zeg jij maar ik denk dat de meeste er meer over weten dan jou, (waar is ammunation) weet jjij dat crackhoer? EDIZT: wat vind jij de 3 beste rappers dan? Bewerkt: 21 oktober 2005 door C-J_Redman Reageren
Crackhoer Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hahaha Akon de beste rapper??? Jij weet dus blijkbaar geen eens wat rappen is. he hou je even stil ik denk dat ik meer van rappers weet dan jou, ik vind akon nu een goede rapper, jij denk gelijk aan het liedje lonely maar daar heb ik het helemaal niet over, liedjes die jij niet eens kent en ik vindt hem niet de beste rapper dat is 2pac, ik zeg alleen dat hij nu goede liedjes hebt wie vindt jij dan de beste rapper(dan kom je zeker met 50 cent met zijn altijd de zelfde liedjes, sorry voor de andere mensen die hem goed vinden sommige liedjes zijn wel leuk, maar nou moet jij niet denken dat jij er veel verstand van hebt hoer, jij wist niet eens waar ammunation zat dan ben je pas een dikke n00b Akon is geen rapper tjappie. En 50 cent ben ik niet kapot van, zijn flow is saai en zijn texten slaan meestal nergens op. Op enkele uitzonderingen na vind ik al zijn hits aardig klote. En 2pac wordt door alle thug life kleutertjes opgehemeld maar er is eigenlijk helemaal niet zo veel bijzonders aan 2pac. Daarmee zeg ik niet dat ik hem slecht vind, toen ik zo 13/14 was, was ik er ook van overtuigd dat 2pac de beste rapper was. Als je verder kijkt dan je neus lang is (verder dus dan de huidige mainstream) stelt 2pac niet zo veel voor. 1 favoriete rapper opnoemen vind ik lastig. Er zijn zo veel goede rappers, maar mijn persoonlijke favorieten zijn Rakim, Nas en Big L. Haha en je laatste argument slaat dus helemaal nergens op, wat is het verband tussen dat ik iets niet kon vinden en het onderwerp ''de beste rapper''? Reageren
Crackhoer Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 tsjah dat zeg jij maar ik denk dat de meeste er meer over weten dan jou,(waar is ammunation) weet jjij dat crackhoer? EDIZT: wat vind jij de 3 beste rappers dan? Ik hou niet van arrogant doen. Maar als ik hier de reacties lees weet ik zeker dat ik er meer van af weet. Reageren
Сesel Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ga dit topic dan niet verpesten door een zinlose discussie aan te gaan. Jullie worden het toch niet eens.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 OKe ik zie dat wel wat verstand van hebt, en ik weet dat je nieuw bent, dus ik zal zeggen je mag niet dubbelposten. en nu weer ontopic jongens, sorry voor dit conflict Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Oke kindertjes. Dit noem ik spam! Een post zonder enige nuttige informatie of reactie wil ik niet zien op dit forum. Als je zo doorgaat met spammen krijg je 20% warn van me Crackhoer! Laten we het hier gezellig houden, ik wil niet genoodzaakt zijn een slotje op dit topic te gooien . En nu ontopic!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.