Xtreem-designer Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 ik heb draadloze internet verbinding , mijn pc staat op zolder dus daarvoor is een draadloze internetverbinding handig , alleen ik heb heel vaak dat internet uit valt. mijn vraag is hebben jullie ( die draadloos ) internet hebben er ook last van ? Reageren
Johan O. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 1 vraag je hebt niet de draadloze versie van de Wanadoo Livebox hé? ik heb de versie met draden en het internet valt ergelmatis op de 1e pc uit maar op deze niet wierd, eerst lag het aan de livebox nieuwe gehad nu doet ie et :'D Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 ik heb gewoon van casema , maar de router is volgens mij ook niet zo goed Reageren
Johan O. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 bij me pa op werk hebben ook veel mensen casema ze zeggen dat ze veel problemen hebben met het internet dus volgens mij ligt het gewoon omdat elke provider nu ook TV en telefonie gaat geven dus et moet een beetje opstarten weet je wel ? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Wees gerust. Je bent niet de enige. Ik heb hier ook heel veel last van. Voornamelijk tijdens het downloaden. Hier is niks aan te doen volgens mijn comupterspeciaalzaak. Aan de router zou het in principe niet kunnen liggen. Ik weet hoe het voelt. Gunslinger Reageren
Сesel Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik heb draadloos internet gehad maar zorgde vrij vaak voor problemen.. Verbinding was niet super en als hij wegviel had ik ook echt een tijd geen internet.. Besloot om ff langs de lokale PC bakker te gaan en gewoon een draadje te kopen van 20 meter Reageren
Johan O. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ik heb hier in huis 50 meter aan LAN kabel liggen 10 meter crossover en 40 meter cross-kabel is genoeg hor om van de meterkast naar zolder te gaan Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb geen draadloos en dat wil ik ook graag zo houden. Ik heb met draadjes en dan is er minder kans op uitval. Ik had laatst wel een probleempje, maar dat was mijn eigen schuld. Na veel gebel met @Home, ben ik met een andere man er toch uitgekomen. En ik had hem superbedankt! Bewerkt: 21 oktober 2005 door -Niels- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.