Ferre Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 IK heb laatst Need For Speed Underground 2 gekocht. In het begin, toen ik een paar race's gedaan had, ging ik neonlichten kopen. Toen ik bumpers ging kopen, verdween de neon. Later ging ik even kijken. Ik kon de neon wel kopen maar je zag het niet op de auto. Nu heb ik nog steeds dit probleem. Wie kan mij helpen?! Reageren
kortman_8 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Zo'n probleem heb ik ook. Maar dan met NOS, want ik zie geen vlammen meer uit de uitlaat. Misschien heb je per ongeluk met je settings gekloot? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dat zijn of bugs, of je hebt verkeerde bumpers aangeschaft waardoor de neon niet (of nauwlijks) zichtbaar is... Reageren
Ferre Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dat zijn of bugs, of je hebt verkeerde bumpers aangeschaft waardoor de neon niet (of nauwlijks) zichtbaar is... Op al die screenshots en plaatjes zie je auto's met grote bumpers, en toch neon. Maar toen ik (waarschijnlijk) door die nieuwe grote bumper geen neon meer zag, nam ik de standaard bumper. Maar toen zag ik de neon ook niet . Reageren
Ferre Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Zo'n probleem heb ik ook.Maar dan met NOS, want ik zie geen vlammen meer uit de uitlaat. Misschien heb je per ongeluk met je settings gekloot? Nee, ik ben daar (nog) niet eens geweest. Of het is een fout in het spel, maar anders weet ik het ook niet. Maar in zo'n spel zitten altijd wel wat foutjes... Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik zelf heb daar geen last van, het ligt waarschijnlijk aan je settings, je moet ze vast wat hoger instellen, want ik heb hem nu ook niet hoog ingesteld en je ziet de nos niet uit de uitlaat komen. Alleen ik zie de neon wel. Ik zou daar is gaan kijken anders weet ik het ook niet. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Oke ik zal gaan kijken. Maar ik snap 1 dign dan nog niet. Als je het dan eerst wel zag en je hebt niet in je settings geklooit.... Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Nou in het begin zag ik het ook niet bedoelde ik eigenlijk en nadat ik de settings had veranderd, zag je het uit de uitlaat komen en de neonlichten ook en de reflectie van alles om je heen in het wegdek Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Dit licht ook aan de Settings. Als je hem op het laagst hebt staan zie je inderdaad geen Neon licht. Als je hem ongeveer in het midden hebt staan zie je wel Neon licht. En hoe hoger je settings staan hoe meer je ziet. Bijvoorbeeld vlammen uit de uitlaat en de snelheids lijnen die je op de achtergrond ziet. Bewerkt: 11 november 2005 door Mazzeltje Reageren
Ferre Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Okidoki! Bedankt voor alle tips! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 ik denk dat je de pc versie hebt. het is waarschijnlijk een bug. maar het kan ook zijn dat je de graphics niet goed hebt ingestelt. je kan proberen om het hoger (of lager) in te stellen. Reageren
Ferre Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Brbgtaplayer je hebt een aantal topics gebumpt. Sommige bumps zijn niet slecht, maar sommige wél. Bijvoorbeeld als het geen waarde aan het onderwerp toevoegt. Misschien is het handig als je dit even doorleest: Wat is topicbumpen?Topicbumpen houdt in dat je reageert in een topic waar al heel lang niets gezegd is, waardoor dit topic weer bovenin de lijst komt te staan, en andere leden denken dat dit een actief topic is. Een topic bumpen met een onzinnig bericht is niet toegestaan, maar ook een topic bumpen met een antwoord op een vraag die lang geleden is gesteld heeft weinig zin, aangezien de topicstarter hoogstwaarschijnlijk al antwoord op zijn vraag heeft gekregen. Reageren op een oud topic omdat je echt iets interessants hebt te vertellen, of omdat je bijvoorbeeld ook antwoord wilt hebben op de vraag uit het topic is natuurlijk geen probleem. Staan wat dingen in waar je even op moet letten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.