Jump to content

100 % Saved game voor Hot Coffee mod v2.1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb net de hot coffee mod gedownload en die bevalt me wel, maar je kan er je oude saved games niet mee laden. Heeft iemand een 100 % saved game voor de hot coffee mod :?:

Alvast bedankt, Soemie

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien kan je gewoon een 100% Savegame downloaden op GTAGames. Kies dan voor "Downloads" in het menu linksboven.

Verder kunnen we je denk ik niet helpen, want om Rockstar een plezier te doen zetten de meeste GTA sites de Hot Coffee Mod niet meer op hun site, dus ik denk ook dat hulp niet echt de bedoeling is, niet via fora in ieder geval.

Gunslinger

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

Ik had al een 100 % saved game van deze site geprobeerd maar die werkt ook niet, ik heb echt eentje nodig die gemaakt is met de hot coffee mod.

Geplaatst: (bewerkt)

De laatste versie van d ehot cofee mod heeft een zogenaamde ''censor flag''. Dit beteknt dat je tijdens (!) het spelen van je 100% savegame die je hebt gedownload van gtagames de hot cofee mod kan aanzetten. Misschien kan patrickW vertellen hoe je er nog aan kan komen. Ik heb hem n.l. ook niet meer......

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:

bijna iedereen heeft nu de patch gedownload want dat fixed ook andere dingetjes

maar als je de 100 % savegame wil ja .... dan zal je zelf aan de slag moeten

want (bijna) niemand heeft de hcm

cheers

tales

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...