Jump to content

wrong side of the tracks


cjgee

Recommended Posts

Cjgee.

Er zijn al een aantal topic's daarover, neem nou >dit< topic.

Hoe heb ik dat topic gevonden? Door de >zoekfunctie< daar mee tik je sleutelwoorden in (in dit geval 'wrong side of the tracks') en dan vind je een aantal topic's met jouzelfde vraag.

Ga met Big Smoke naar Unity Station. Wanneer de trein vertrekt ga er achterna, echter moet je wel uitkijken voor de auto die op het spoor staat en dat er 2 andere treinen passeren. Ga naast de ventjes rijden die op het dak staan, laat Big Smoke proberen ze neer te schieten. Blijf gewoon proberen, ben je erg goed met de motor kan je na de tunnel over het zandweggetje gaan rijden, en proberen op de trein te jumpen, en dan platrijden of neerschieten. Zo niet blijf er naast rijden tot Big Smoke ze heeft omgelegd, doe dit echter wel snel, nog voordat de trein de brug bereikt naar Las Ventura's.

Hoop dat het je nu lukt. ;)

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar Big Smoke zijn huis.. je krijg de missie rijd mooi naar het station. Dan ga je in de rode circel, dan zit je ineens op een Sanjez (moter) En dan moet je net naast de rails gaan rijden en dan wil je hem natuurlijk snel halen voordat je de tunnel in gaat richting LV, dan moet je net buiten de rails rijden. Big Smoke schiet ze er snel 1 voor 1 af!

Ruurd31 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Koos die zei al, voor dat je de brug van LV berijkt. Moet je ze allemaal gedood hebben! Je begint bij het station daar achtervolg je de trein met de Vagos geloof ik. Je gaat net naast de buitenste rail (rechts) rijden. Op den duur kom je een auto tegen en een trein. Blijf er rustig naast rijden en dan als het goed is schiet BS ze er 1 voor 1 af! Veel proberen en anders wil ik of een ander hem wel voor je halen via:

Missie hulp.. dit geld alleen als je een PC hebt natuurlijk!

Ruurd31 Suc6.. oefenen baat kunst! :engel:

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een moeilijke truk gedaan. via een bergje op de trein gekomen en toen alle mensen dood geknalt die ik zag. Dan ga je er snel vanaf als er een tunnel in zicht is.

Je kan ook heel dicht bij de voorste coupe rijden dan schiet big smoke ze dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Een tip die ik al vaak heb gegeven

Als je cheat kan je de jetpack cheat doen en de trein agtervolgen en die ventjes neermaaien

suc6 :bier:

Tja opzich wel een goeie tip maar de meeste mensen gebruiken geen cheats. :{

Maar misschien gebruikt cjgee ze wel. :cab: Ik heb trouwens ook nog een tip (het is geen goeie, maar misschien kun je d'r toch wat mee) als je heel dichtbij de trein rijdt (er bijna tegenaan), wordt het voor Big Smoke heel moeilijk om die Vagos-poppekes van de trein af te knalle. Dus dit is mijn tip: ga zo ver mogelijk van de trein af. Maar je moet nog wel op het spoor rijden. En je moet ook NAAST de coupé (een coupé is zo'n gedeelte van un trein) rijden waar de Vagos op staan, dus niet er voor en niet er achter. Hopen dat het lukt, suc6! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging gewoon de hele tijd aan de rechterkant van dat andere spoor rijden (dus niet op dat spoor maar net naast dat spoor.

Op ongeveer dezelfde lengte waar die vagos staan. De rest doet Big Smoke voor je.

Zelf heb ik er ook een stuk of 5 keer over gedaan, maar als je gewoon de hele tijd probeert wordt je er steeds beter in en lukt het je na een tijdje wel. Veel suc6!

Bewerkt: door Pietjens
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb juist mission passed gezien, eerst lukte het me ook niet, maar toen las ik hier dat je zelf moest schieten.

in de 1ste bocht en ik af ge stapt (zonder BS) en heb ik met mijn machine gun (150kogels in lader)

gewoon geschoten, 4/4 nog levend wel al bijna dood, verder gereden en nog een keer gestop voor de tunnel, 3/4 en nog eentje bijna dood, na de tunnel nog eens gestopt en 2/4, eentje gewond, en toen nog een keer gestopt juist voor het einde en blijve schieten en hopen dat ze allebei dood gingen, en ja alle 4 neer geschoten, wel veel kogels kwijt.

de volgende missie is chill 8)

kheb het spel op ps2

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb juist mission passed gezien, eerst lukte het me ook niet, maar toen las ik hier dat je zelf moest schieten.

in de 1ste bocht en ik af ge stapt (zonder BS) en heb ik met mijn machine gun (150kogels in lader)

gewoon geschoten, 4/4 nog levend wel al bijna dood, verder gereden en nog een keer gestop voor de tunnel, 3/4 en nog eentje bijna dood, na de tunnel nog eens gestopt en 2/4, eentje gewond, en toen nog een keer gestopt juist voor het einde en blijve schieten en hopen dat ze allebei dood gingen, en ja alle 4 neer geschoten, wel veel kogels kwijt.

de volgende missie is chill 8)

kheb het spel op ps2

welke missie komt dan na WSOTT want als dat just bussines is dan is dat NIET chill

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...