Jump to content

vraagje over hydraulics

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij moet je even wat beter uitleggen wat je bedoelt, want ik snal er helemaal niks van!

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

hij bedoelt hoe je de hydraulics moet besturen

als je op H drukt gaat die omhoog maat hoe je vooruit,achteruit,links,en rechts moet hydraucieren weet ik niet

Hoi,

De Standaard pc-toetsen voor de hydraulics zijn op de numpad:

8: voorkant gaat naar boven

2: achterkant gaat naar boven

4 en 6: de zijkanten gaan naar boven.

:cya:

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Op de PC bestuur ik de hydraulics van de lowriders altijd met de pijltjestoetsen van mijn numeriek toetsenbord. Eerst met 2 de lowrider 'omhoog zetten' en dan met de toetsen links, rechts, boven, beneden. Tijdens het dansen heb je ook nog links-onhoog enzo, maar dat is dus de combinatie van 8 en 4 tegelijk. Succes :cya:

O zo! Ja ik dacht dat hij het over de hydra had ofzo. Stom :bonk:.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:
Op de PC bestuur ik de hydraulics van de lowriders altijd met de pijltjestoetsen van mijn numeriek toetsenbord. Eerst met 2 de lowrider 'omhoog zetten' en dan met de toetsen links, rechts, boven, beneden. Tijdens het dansen heb je ook nog links-onhoog enzo, maar dat is dus de combinatie van 8 en 4 tegelijk. Succes :cya:

het hoeft niet 3x verteld te worden hoor :duh:

Op de PC bestuur ik de hydraulics van de lowriders altijd met de pijltjestoetsen van mijn numeriek toetsenbord. Eerst met 2 de lowrider 'omhoog zetten' en dan met de toetsen links, rechts, boven, beneden. Tijdens het dansen heb je ook nog links-onhoog enzo, maar dat is dus de combinatie van 8 en 4 tegelijk. Succes  :cya:

Als je nou eenmaal dingen beter uitlegt dan de andere, vind ik wel dat dat mag.

En schaap kan dat. ;)

*edit* Je moet ook niet beginnen schelden, hoort echt niet ;)

Laten we het hier nu gewoon bij houden, tot er weer een volgende vraag komt.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
Op de PC bestuur ik de hydraulics van de lowriders altijd met de pijltjestoetsen van mijn numeriek toetsenbord. Eerst met 2 de lowrider 'omhoog zetten' en dan met de toetsen links, rechts, boven, beneden. Tijdens het dansen heb je ook nog links-onhoog enzo, maar dat is dus de combinatie van 8 en 4 tegelijk. Succes  :cya:

Als je nou eenmaal dingen beter uitlegt dan de andere, vind ik wel dat dat mag.

En schaap kan dat. ;)

ach....... als je nu zegt dat hij op numpad 8 2 4 en 6 moet drukken dat snapt die vent dat denk ik toch wel. anders is ie wel een heel mongolisch schaap

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...