Juju Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 hoe meot je met de PC, naar beneden gaan, zodat de boven kant naar boven gaat? en hoe naar onder? Reageren
Nickonly Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Volgens mij moet je even wat beter uitleggen wat je bedoelt, want ik snal er helemaal niks van! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Pijltjes toets naar beneden Reageren
bjorntju Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 hij bedoelt hoe je de hydraulics moet besturen als je op H drukt gaat die omhoog maat hoe je vooruit,achteruit,links,en rechts moet hydraucieren weet ik niet Reageren
dmx Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) numpad 8 en numpad 2 voor links en rechts 4 en 6 Bewerkt: 21 oktober 2005 door dmx Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Hoi, De Standaard pc-toetsen voor de hydraulics zijn op de numpad: 8: voorkant gaat naar boven 2: achterkant gaat naar boven 4 en 6: de zijkanten gaan naar boven. Bewerkt: 21 oktober 2005 door Dizzee Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Op de PC bestuur ik de hydraulics van de lowriders altijd met de pijltjestoetsen van mijn numeriek toetsenbord. Eerst met 2 de lowrider 'omhoog zetten' en dan met de toetsen links, rechts, boven, beneden. Tijdens het dansen heb je ook nog links-onhoog enzo, maar dat is dus de combinatie van 8 en 4 tegelijk. Succes Reageren
Nickonly Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) O zo! Ja ik dacht dat hij het over de hydra had ofzo. Stom . Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
dmx Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Op de PC bestuur ik de hydraulics van de lowriders altijd met de pijltjestoetsen van mijn numeriek toetsenbord. Eerst met 2 de lowrider 'omhoog zetten' en dan met de toetsen links, rechts, boven, beneden. Tijdens het dansen heb je ook nog links-onhoog enzo, maar dat is dus de combinatie van 8 en 4 tegelijk. Succes het hoeft niet 3x verteld te worden hoor Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Op de PC bestuur ik de hydraulics van de lowriders altijd met de pijltjestoetsen van mijn numeriek toetsenbord. Eerst met 2 de lowrider 'omhoog zetten' en dan met de toetsen links, rechts, boven, beneden. Tijdens het dansen heb je ook nog links-onhoog enzo, maar dat is dus de combinatie van 8 en 4 tegelijk. Succes het hoeft niet 3x verteld te worden hoor Als je nou eenmaal dingen beter uitlegt dan de andere, vind ik wel dat dat mag. En schaap kan dat. *edit* Je moet ook niet beginnen schelden, hoort echt niet Laten we het hier nu gewoon bij houden, tot er weer een volgende vraag komt. Bewerkt: 21 oktober 2005 door Dizzee Reageren
dmx Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Op de PC bestuur ik de hydraulics van de lowriders altijd met de pijltjestoetsen van mijn numeriek toetsenbord. Eerst met 2 de lowrider 'omhoog zetten' en dan met de toetsen links, rechts, boven, beneden. Tijdens het dansen heb je ook nog links-onhoog enzo, maar dat is dus de combinatie van 8 en 4 tegelijk. Succes het hoeft niet 3x verteld te worden hoor Als je nou eenmaal dingen beter uitlegt dan de andere, vind ik wel dat dat mag. En schaap kan dat. ach....... als je nu zegt dat hij op numpad 8 2 4 en 6 moet drukken dat snapt die vent dat denk ik toch wel. anders is ie wel een heel mongolisch schaap Reageren
Juju Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 bedankt allemaal kga t proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.