-Roy- Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 mijn broertje zat achter de computer en toen hij stopte waren alle pictogrammen weg!. Ik heb al gedefragmenteerd en gescand op spyware maar het is nog steeds weg! kan iemand me helpen? Reageren
Slimm Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Zitten waarschijnlijk gewoon in je prullebak, je kan ook altijd nog nieuwe maken vanaf het start menu in de taakbalk Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hoi hoi, Als je Windows XP of 2000 gebruikt kun je even het volgende proberen: Met rechts ergens op je bureaublad klikken. Er verschijnt een klein venstertje. De bovenste is als het goed is 'pictogrammen schikken op' Als je daar op gaat staan zie je onderaan 'bureaubladpictogrammen weergeven'. Daar hoort een vinkje voor, dus als ie er niet staat ervoor zetten. Zou moeten lukken zo. Reageren
-Roy- Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) er staat een vinkje voor maar ik heb de letters nog wel alleen de plaatjes niet ik weet het, het is geen grote ramp maar wel heel lastig Bewerkt: 21 oktober 2005 door royboyvdv Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Defragmenteren is eigelijk alleen maar ten optimalisatie van je systeem dus daar had je weinig aan Wel aan te raden om het 1x in de week om te doen! Vraag aan je broertje wat hij allemaal gedaan heeft en kijk zo of je iets vreemds binnen gehaalt heb. Welke pictogrammen bedoel je eigelijk? Als het kan graag een screenshot. Edit: Beetje laat Reageren
-Roy- Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 hoe maak je een screenshot? Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 De knop "Prtscn" op je toetsenbord. Paint openen en plakken. En dan opslaan. Uploaden kan je via http://www.imageshack.us/ Gebruik wel de thumb link. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Nou, ik ben druk aan het zoeken of ik kan zien waar het aan ligt, maar ik moet je vooralsnog bekennen dat ik geen idee heb. Ik ga nog even verder kijken hoor en als ik nieuws heb edit ik dit bericht wel even *edit: aan dat opnieuw opstarten heb ik natuurlijk ook gedacht, maar ik mag toch aannemen dat Royboyvdv dat al heeft geprobeerd...toch? Bewerkt: 21 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
Juice Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 dat heb ik ook een keer gehad volgens mij heb ik toen de computer gewoon opnieuw opgestart en toen deed ie het weer Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Heb je al eens geprobeerd of je broertje geen schadelijke spyware binnengekregen heeft of een virus. Probeer daar eens op te scannen. Reageren
Le MrG Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Dit heb ik ook gehad ! Ik had per ongeluk wat gewijzigd zodat windows niet meer wist met welk programma het moets worden opgestart TIP:Ga naar Start-->Alle Programmas-->Bureau-Accesoires-->Systeem werkset--->Systeem herstel. Selecteer dan een dag voor dat geval en kijk of het dan weg is. Bewerkt: 21 oktober 2005 door TheRing Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dit heb ik ook gehad !Ik had per ongeluk wat gewijzigd zodat windows niet meer wist met welk programma het moets worden opgestart TIP:Ga naar Start-->Alle Programmas-->Bureau-Accesoires-->Systeem werkset--->Systeem herstel. Selecteer dan een dag voor dat geval en kijk of het dan weg is. idd, dat zou een oplossing kunnen zijn, maar dan moet je er wel bij weten dat andere belangrijke instellingen en mss zelfs games die je na die datum hebt ge-installeerd ook weg zullen zijn. Reageren
T@rget Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) FF een tip: laat nooit je broertje op je pc als je een pc met je famillie deelt maak dan allemaal een eigen account aan Ennuh je kan je pictogrammen ook zelf terug krijgen door rechtermuisknop eigenschappen en dan ander pictogram en dan moet je het .exe bestandje waar de snelkoppeling heen gaat selecteren Bewerkt: 21 oktober 2005 door T@rget Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Helemaal eens T@rget, maar zelfs op een eigen account kan je nog steeds schade toebrengen aan de accounts van anderen, tenzij je de gebruikers zeer beperkte rechten geeft. Laten we daarom houden op het eerste deel van je zin: laat nooit je broertje op je PC *edit: zeg, maar het slachtoffer van dit topic heb ik al uren niet meer gezien. Kunnen we niet beter ff wachten met zijn allen? Misschien zijn de problemen reeds lang opgelost.... Bewerkt: 21 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.