Jump to content

n.o.e

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kom er niet uit ik vlieg elke keer tegen iets aan als ik door die ring moet vliegen wie kan me helpen ???

Geplaatst:

ik heb bij save-games gekeken en heb hem in de gta user files gezet hij staat niet in me spel bij load games :S moet ie dat egt van zelf doen :S

Geplaatst:

Ha die Kellietjuh,

Zonder zeurend over te komen: je moet toch echt eens de zoekfunctie gaan gebruiken hoor, steeds een nieuw topic openen voor iedere missie die je moet gaan spelen is hier niet de bedoeling. Maar dit ter zijde...wordt niet boos op me. Je kan alles over de missie vinden in deze KLIK. lijst. En anders kun je zoals CJ-Redman al zegt je save-game in het daarvoor bestemde topic plaatsen. Succes :cya:

Geplaatst:

je hebt toch je eigen savegame die zit in gta sa userfiles die moet je gaan uploaden met

rapidshare

de download link van jou savegame zet je in dat topic met de verdere info die je er moet bij doen dat staat in dat topic, iemand anders gaat het dan voor je halen, ik hoop dat dit je lukt

save game missie hulp

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even in de save-game aanvragen gekeken, maar die van jou staat daar niet bij. Het werkt als volgt: zodra je strandt bij een missie die niet lukt doe je een aanvraag in het save-game gedeelte. Welke missie etc.....je moet dan je spel uploaden en de link neerzetten (zie instructies hoe te handelen en waar je je bestand kan vinden op je PC). Dan wacht je gewoon tot iemand zin heeft hem voor je te doen en dan komt je spel wederom in het save-game deel te staan, maar dan inclusief de missie die niet lukt. Die download je vervolgens naar je PC, overschrijft het 'oude' bestand en tadaaa....missie geslaagd.

edit: riant te laat weer eens.......

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

ow oke het is hem al gelukt had het niet gezien,

en ik wil niet moderator doen maar edit vervolgens je bericht

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...