Warrior Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) ik heb gisteren Men Of Valor gekocht en ik wilde online spelen maar dat kon niet wan ik moest hem updaten en ik heb em gedownload en ik instaleer hem dan en dan komt er te staan: old file not found however a file of the same name was found no update done since files contents do not match wie weet wat dat is greetzzz gta sa rulezzzzzzz oooh ik kwou net single player gaan doen en toen kreeg ik een of andere foutmelding en nu kan ik helemaal nie meer spelen Bewerkt: 21 oktober 2005 door gta sa rulezzzzzzz Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Installeer de game eens opnieuw, dan kun je in ieder geval de single player wel weer spelen denk ik. Bewaar de savegame wel goed (ik weet niet waar die staat, want zelf heb ik het spel niet). Succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.