Rullez Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) ik vroeg me af waar hebben jullie now echt een hekel aan Edit door Big Smoke: Nieuwe regel: - Geef 1 keer je mening in dit topic! Bewerkt: 26 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
kortman_8 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hoe bedoel je? Uit een persoon uit GTA of iets in real life? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb er altijd een hekel aan als ik even mijn auto ergens laat staan en dan weer terug kom is die weg. Reageren
Caltson Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 dat als ik met een hydra laag vlieg over countryside,dat m'n hydra ineens ontploft en dat dan de bomen laden echt lastig Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb er een hekel aan dat als vragtwagens en grote voertuigen op zijn kop liggen dat ze weer op zijn wielen komen en andere voertuigen niet Reageren
Dinkydau Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 als ik bij het politiebureau kom kijken of ie daar nog onde4r de grond in die hal staat staan daar alleen politieautos dus bij mij werk dit in ieder geval niet Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ik ben altijd de mazzelaar waar de vliegtuigen op crashen begint irritant te worden, ik had een zwaargetunde jester vliegtuig erop Reageren
Rekam Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb een hekel aan de autostrade. Je bent rustig aan het rondcruisen (rijden) en plots rijd er een vrachtwagen op je mooie getune wagen. Reageren
The Italian Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ik heb een hekel aan als ik met een zwaargetunde auto rijd en dan een of ander ballas me dood maakt en dan me wagen jat Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb nergens hekel aan, want ik ben onoverwinnelijk met SA Reageren
frank05 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ik heb een hekel aan mesen die slecht rijden op de snelweg Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 jaa das inderdaad irritant, dat ze dan opeens naar links of naar rechts gaan als je net naast ze rijd Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 zo dat is echt heel iritant je krijgt zo veel snelheid op die snelweg en dan gaat zo'n klooio ineenkeer voor je rijden, vlak voor je dat is echt iritant Reageren
BaasB Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 jaa das inderdaad irritant, dat ze dan opeens naar links of naar rechts gaan als je net naast ze rijd Jah dat vind ik echt iets voor de Wish List voor de upcoming GTA: richtingaanwijzers Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een hekel aan de mensen in GTA San andreas Rijdt je nog geen 2sec. op het voetpad aan een kleine snelheid, springen ze van de schrik onder je auto..... Wat een sukkels ... Bewerkt: 22 oktober 2005 door Lenwë Tîwele Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.