Jump to content

Waar heb jij een hekel aan?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik vroeg me af waar hebben jullie now echt een hekel aan 8)

Edit door Big Smoke:

Nieuwe regel:

- Geef 1 keer je mening in dit topic!

Bewerkt: door Big Smoke
  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Caltson

2

• kortman_8

2

• Dinkydau

2

• BaasB

2

Geplaatst:

Ik heb er altijd een hekel aan als ik even mijn auto ergens laat staan en dan weer terug kom is die weg.

Geplaatst:

dat als ik met een hydra laag vlieg over countryside,dat m'n hydra ineens ontploft en dat dan de bomen laden echt lastig :cab:

Geplaatst:

Ik heb er een hekel aan dat als vragtwagens en grote voertuigen op zijn kop liggen dat ze weer op zijn wielen komen en andere voertuigen niet

Geplaatst:

als ik bij het politiebureau kom kijken of ie daar nog onde4r de grond in die hal staat staan daar alleen politieautos dus bij mij werk dit in ieder geval niet

Geplaatst:

ik ben altijd de mazzelaar waar de vliegtuigen op crashen begint irritant te worden, ik had een zwaargetunde jester vliegtuig erop :cab:

Geplaatst:

Ik heb een hekel aan de autostrade. Je bent rustig aan het rondcruisen (rijden) en plots rijd er een vrachtwagen op je mooie getune wagen.

Geplaatst:

ik heb een hekel aan als ik met een zwaargetunde auto rijd en dan een of ander ballas me dood maakt en dan me wagen jat

Geplaatst:

jaa das inderdaad irritant, dat ze dan opeens naar links of naar rechts gaan als je net naast ze rijd :ch:

Geplaatst:

zo dat is echt heel iritant je krijgt zo veel snelheid op die snelweg en dan gaat zo'n klooio ineenkeer voor je rijden, vlak voor je dat is echt iritant

Geplaatst:
jaa das inderdaad irritant, dat ze dan opeens naar links of naar rechts gaan als je net naast ze rijd :ch:

Jah dat vind ik echt iets voor de Wish List voor de upcoming GTA: richtingaanwijzers

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een hekel aan de mensen in GTA San andreas 8)

Rijdt je nog geen 2sec. op het voetpad aan een kleine snelheid, springen ze van de schrik onder je auto.....

Wat een sukkels ... :duh:

Bewerkt: door Lenwë Tîwele

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...