Jump to content

Waar heb jij een hekel aan?


Rullez

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Caltson

    2

  • kortman_8

    2

  • Dinkydau

    2

  • BaasB

    2

Ik heb een hekel aan de mensen in GTA San andreas 8)

Rijdt je nog geen 2sec. op het voetpad aan een kleine snelheid, springen ze van de schrik onder je auto.....

Wat een sukkels ... :duh:

Ja, dat is zó irritant en bovendien krijg JIJ een wanted-ster omdat ZIJ onder je auto springen. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb aan niks van san andreas een hekel want dit spel is da bomb

:puh:

verder wil ik nog effe zeggen dat ik dat van die vliegtuigen juist cool vind

want als je dan een keer geluk heb dat ie niet op jouw auto neerstort dan kun je altijd nog van de show genieten als een andere auto ontploft 8)

ps:san andreas:das pas lekker :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

- Ik vind mensen die autorijden op de weg shit.. als je naar links gaat en je wilt ze inhalen dan doen zij dat ook snel!

- Het is ook behoorlijk shit als de politie tegen je oprijd dat jij dan de politie achter je aan krijgt.

- Je auto's worden gestolen!

- Als je net lekker in het spel zit.. Dat ik dan stoppen moet van mijn ouders.. Of tijdens een missie :( !!

Ruurd31 :duh:

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

- Ik vind mensen die autorijden op de weg shit.. als je naar links gaat en je wilt ze inhalen dan doen zij dat ook snel!

- Het is ook behoorlijk shit als de politie tegen je oprijd dat jij dan de politie achter je aan krijgt.

- Je auto's worden gestolen!

Ruurd31 :duh:

idd, ik vind echt precies hetzelfde super irritant :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

- Ik vind mensen die autorijden op de weg shit.. als je naar links gaat en je wilt ze inhalen dan doen zij dat ook snel!

- Het is ook behoorlijk shit als de politie tegen je oprijd dat jij dan de politie achter je aan krijgt.

- Je auto's worden gestolen!

Ruurd31 :duh:

ja same here

vooral als je met een fijne auto/motor op een brug rijd en dan vlieg jij het water in :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de gangs zo gauw geiriteerd zijn. Ik reed eens langs een gang, reed z niet dood, maar echt langs ze, maar dat irriteerd ze al. Ik was even aan de telefoon ze haalde me uit de auto en dan weet je wel hoe het gaat... :duh: en was ik ook nog op een missie. :

En dat is ook al vaak gezegd: De politie is zo gauw geiriteerd. :-(

Michiel23

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren was ik bezig de firefighter-missie tot een goed einde te brengen. Ik was net begonnen aan level 12! en sta dwars op de weg te blussen. Zo'n debiele politie-nissan-patrol komt aanrijden, rijdt tegen mij aan (ik stond gewoon stil) en hup: 1 wanted level. Maar ja, ik had nog maar 40 seconden of zo om 3 auto's te blussen dus ben niet weggereden. Sleuren ze me uit de auto, en einde brandweermissie. Nou ja, het beeldscherm heb ik inmiddels weer binnengehaald (regent buiten) en de verwondingen van mijn kat genezen wel weer.....één doffe frustatie.....

*edit: en ofschoon dit niet het welkom-topic is wens ik Michiel1992 veel plezier toe op ons forum (wat er even tijdelijk anders uitziet dan normaal: normaal is ie VEEL mooier) en dat je er maar lang mag blijven

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

-Ik word er gek van als ik met een motor op de snelweg rijd, en ik wil inhalen aan de rechter/linkerkant dat ze dan ook die kant opgaan en ik dus geraakt word (en soms dan ook dood ga).

-En dat zelfde gebeurd dan ook als ik een smeris wil inhalen en hij dezelfde kant opgaat en dus tegen mij aan botst dan een ster krijg. En dus METEEN busted ben! :sst:

verder is er niks verkeerd aan dit topspel! :) dit is trouwens mijn eerste post ik hoop dat ik hier veel kan leren :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een hekel aan mensen die slecht rijden op san andreas,

en als jij iemand slaat en de politie komt achter je aan, dat als dan iemand anders een misdrijf pleegt dat de politie niet achter hem aan gaat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...