kortman_8 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik heb een hekel aan de snelweg van LV. Rijd je daar met je getunde auto is er opeens een ongeluk voor je. Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik heb een hekel aan de mensen in GTA San andreas Rijdt je nog geen 2sec. op het voetpad aan een kleine snelheid, springen ze van de schrik onder je auto..... Wat een sukkels ... Ja, dat is zó irritant en bovendien krijg JIJ een wanted-ster omdat ZIJ onder je auto springen. Reageren
ikkeman Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik heb aan niks van san andreas een hekel want dit spel is da bomb verder wil ik nog effe zeggen dat ik dat van die vliegtuigen juist cool vind want als je dan een keer geluk heb dat ie niet op jouw auto neerstort dan kun je altijd nog van de show genieten als een andere auto ontploft ps:san andreas:das pas lekker Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) - Ik vind mensen die autorijden op de weg shit.. als je naar links gaat en je wilt ze inhalen dan doen zij dat ook snel! - Het is ook behoorlijk shit als de politie tegen je oprijd dat jij dan de politie achter je aan krijgt. - Je auto's worden gestolen! - Als je net lekker in het spel zit.. Dat ik dan stoppen moet van mijn ouders.. Of tijdens een missie !! Ruurd31 Bewerkt: 28 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik heb er een hekel aan als bepaalde gangleden niet doen wat je wilt. Bijv. in een auto stappen. Reageren
cjballer Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 - Ik vind mensen die autorijden op de weg shit.. als je naar links gaat en je wilt ze inhalen dan doen zij dat ook snel! - Het is ook behoorlijk shit als de politie tegen je oprijd dat jij dan de politie achter je aan krijgt. - Je auto's worden gestolen! Ruurd31 idd, ik vind echt precies hetzelfde super irritant Reageren
Dennis8102 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 - Ik vind mensen die autorijden op de weg shit.. als je naar links gaat en je wilt ze inhalen dan doen zij dat ook snel! - Het is ook behoorlijk shit als de politie tegen je oprijd dat jij dan de politie achter je aan krijgt. - Je auto's worden gestolen! Ruurd31 ja same here vooral als je met een fijne auto/motor op een brug rijd en dan vlieg jij het water in Reageren
Michiel23 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Dat de gangs zo gauw geiriteerd zijn. Ik reed eens langs een gang, reed z niet dood, maar echt langs ze, maar dat irriteerd ze al. Ik was even aan de telefoon ze haalde me uit de auto en dan weet je wel hoe het gaat... en was ik ook nog op een missie. : En dat is ook al vaak gezegd: De politie is zo gauw geiriteerd. Michiel23 Reageren
Damos Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 ik heb een hekel aan: Tenpenny en pulaski Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) Gisteren was ik bezig de firefighter-missie tot een goed einde te brengen. Ik was net begonnen aan level 12! en sta dwars op de weg te blussen. Zo'n debiele politie-nissan-patrol komt aanrijden, rijdt tegen mij aan (ik stond gewoon stil) en hup: 1 wanted level. Maar ja, ik had nog maar 40 seconden of zo om 3 auto's te blussen dus ben niet weggereden. Sleuren ze me uit de auto, en einde brandweermissie. Nou ja, het beeldscherm heb ik inmiddels weer binnengehaald (regent buiten) en de verwondingen van mijn kat genezen wel weer.....één doffe frustatie..... *edit: en ofschoon dit niet het welkom-topic is wens ik Michiel1992 veel plezier toe op ons forum (wat er even tijdelijk anders uitziet dan normaal: normaal is ie VEEL mooier) en dat je er maar lang mag blijven Bewerkt: 25 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
Michiel1992 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 -Ik word er gek van als ik met een motor op de snelweg rijd, en ik wil inhalen aan de rechter/linkerkant dat ze dan ook die kant opgaan en ik dus geraakt word (en soms dan ook dood ga). -En dat zelfde gebeurd dan ook als ik een smeris wil inhalen en hij dezelfde kant opgaat en dus tegen mij aan botst dan een ster krijg. En dus METEEN busted ben! verder is er niks verkeerd aan dit topspel! dit is trouwens mijn eerste post ik hoop dat ik hier veel kan leren Reageren
peter99 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 ik vind auto dieven kaai stom ik heb er al zat uit mn wagen getrokken Reageren
Damos Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) ik heb een hkel aan : de kok vande cluck'n bell Edit door Big Smoke: 1 keer je mening geven is goed genoeg.. Bewerkt: 25 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
the master gamer Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 ik heb een hekel aan mensen die slecht rijden op san andreas, en als jij iemand slaat en de politie komt achter je aan, dat als dan iemand anders een misdrijf pleegt dat de politie niet achter hem aan gaat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een hekel aan als ik een missie niet kan halen na heel vaak proberen!!, of als ik er net lekker in het spel zit dat ik dan moet stoppen.. Ruurd31 Bewerkt: 26 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.