GICE Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een hekel aan als je met volle snelheid over de snelweg scheurt in je getunede waggie dat er dan weer zo'n debiele bestuurder kneiterhard tegen je achterkant aan knalt, waardoor jouw auto ter water gaat of aan kreukels ligt. Bewerkt: 25 oktober 2005 door Pietjens Reageren
Shorty_D Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik heb een verdomd hekel aan het feit dat er een scheur zit in mijn DVD van SA. Reageren
BaasB Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Wat ook heel irritant is: je wordt aangevallen door een stelletje vagos, ballas, weet ik veel wie. En er loopt een politie agent gewoon voor je neus, die doet er nix aan dat je in elkaar geslagen wordt. Maar als je één zielig klapje terug geeft aan de vagos, ballas, weet ik veel wie, puur ter zelfverdediging omdat je anders hartstikke dood gaat, krijg je gelijk politie achter je aan... Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 dat die ballas op je schieten Reageren
Caltson Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 ik heb een hekel als ik laag vlieg over de counrtyside dat als je er laag vliegt,en dan bots je ineens en dan bleek het een boom te zijn die nog aan het laden is Reageren
Flame^ Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik zie dat sommige toch nog vaker hun mening en soms ook nog precies hetzelfde posten.. Daarom stel ik nu even een klein regeltje in: - Vanaf nu geef je 1 keer je mening in dit topic! 1 keer je mening geven is goed genoeg, anders draait het alleen maar uit op postboosterij uit ;-) .. Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Ok hier komt mijn lijstje: - Het aggressieve verkeer; als je een boze bestuurder achter je krijgt omdat je zijn auto licht aangereden hebt. - Politie die tegen je rijdt en dat je daarvoor een ster krijgt. - Veel te veel politie oja en, - Dat Big Smoke hier een regel op zet en ik zo niet meer kan spammen (grapje natuurlijk ) Bewerkt: 26 oktober 2005 door Dizzee Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik heb een hekel aan dat je auto word gejat na een tijdje ... en dat als je je game saved dat soms je paintjob weg gaat ... Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 My list : #Dat politie auto's tegen jouw aanrijden maar je wel een wanted level krijgt. #Dat mn San Andreas uitvalt als ik in een Boeing wil stappen . #Aan die *piep* rellen in LS. #Dat ik geen dingen kan bedenken waar ik een hekel aan heb . Reageren
maarte41 Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik vind het irritandste de fouten in het spel en het laden van de wereld. Als je bijvoorbeeld met een hydra vliegt zie je op de grond stukken uit de wereld die nog niet geladen zijn. Reageren
Jowx Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) De snelwegen zijn verschrikkelijk irritant, de ene keer rijden ze loeihard, de andere keer rij je ze met een tractor achteruitrijdend nog in. En ook dat ze invoegen of van baan verwisselen als je ze inhaalt. Bewerkt: 28 oktober 2005 door jowx Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik heb er een hekel aan als iemand voor me vol op de remmen gaat en ik kom er een klijn tikje tegen aan en begint die gene voor me met een schep of ander voorwerp me auto in mekaar te slaan Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 hier komen mijn ergenissen : 1 - ik zie ene auto rijden, ik druk op enter, cj sleurt ventje uit de auto en blijft gewoon stil staan : erg lastig met haast of politie. 2 - de snelweg met al die lui die zomaar op de andere weg gaan rijden. 3 - spookrijders (lui op snelweg die willen keren) 4 - Denise, dat #$% mens wil altijd een drive-by doen. 5 - lui die tegen jou op botsne en boos worden (politie en taxichauffeurs vooral) 6 - de parachute (die ziet er zo achterlijk uit) 7 - dat ik de laatse 3 tags, de laatste horse shoe, de laatste 2 photo ops en de laatste 10 oesters niet kan vinden 8 - lui die me mooie FCR-900 stelen. nou dat was het wel zon beetje oene Reageren
abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 mijn lijstje: - op 12e level Paramadic met nog 3 mannetjes over, en dan over de kop slaan en ontploffen - 99 tags gevonden en de laatste niet kunnen vinden - politieagenten die me mijn helikopter uitsleuren voordat ik kan opstijgen Reageren
cj_sucks Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 dat het zo snel donker wordt want snachts als je in zo'n steegje rijd zie je bijna niks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.