Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) heb ook 99 tags en 100ste kan ik ook ni vinden en heb ooit een mmissie gedaan en dan ni gesaved Bewerkt: 5 november 2005 door Gta-gamertje Reageren
50-Cent Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik heb een hekel aan die paarse ventjes! Reageren
.Exorcist Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik haat het als een of andere oud mens vol tegen mijn getunde auto aan rijd. <.< Reageren
SamShine Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik heb een hekel aan die paarse ventjes! Dat zijn Ballas ONNTOPIC: in missie: Small town bank, ik rij catalina steeds over als je haar moet redden. gewoon: de snelwegen, zo onrealistie's (om de zoveel seconden een ongeluk). Reageren
50-Cent Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ja sorry was hun naam vergeten Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Ik heb er altijd zon hekel aan dat als ik, wanneer ik een auto nodig heb, je er geen tegenkomt, en als je er wel een tegnkomt, rijden ze allemaal snel weg en ik er maar achter aan hollen en op de snelweg, dat die auto's in een keer afslaan :S Bewerkt: 6 november 2005 door Friemel Reageren
Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ge zijt een race bezig en staat er zo'n DOMME verlichtingspaal in de weg heb ik ZO'N hekel aan !!! Reageren
NineEleven Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 als ik in brand sta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.