Jump to content

VC MP

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien ik laastet tijd probz gekregen heb met MTA ben ik over gestapt naar VC MP, en ik vroeg me af wie speelt t nog, want ik wil ook is met NL mensen spelen

Ook heb ik een paar vraagjes:

-Zijn er ook andere modes, dan alleen elkaar afschieten

-Zijn er op dit forum nog Clans die VC MP spelen

Dit was t dan

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Vice City maar ik heb het niet geinstaleerd(al jaren niet)

Laatste keer toen ik nog speelde was in 2004.

MTA VC had ik nog wel gespeeld maar VC MP nooit...

Misschien speel ik wel VC MP als MTA SA of een stabiele versie van GtaT nog niet uit komt..(Voor December)

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Zover ik weet zijn er geen andere Maps voor VC MP. En er zullen vast clans zijn die OOK op VC MP spelen gewoon ff zoeken.

Geplaatst:

Tsja sinds er geen/nauwelijks support meer is voor VC:MP (de officiele makers zijn er immers meegestopt) zijn er ook nauwelijks clans meer die het spelen, plus VC:MP mist gewoon de sfeer van MTA...

de enige modus van VC:MP is tevens DM/TDM, stunten kan uiteraard ook maar voorzover ik weet is er geen mogelijkheid om extra ramps erbij te plaatsen, dus er zullen geen mensen zijn die een server opstarten zonder enkele wapen erin.

VC:MP is imo niet meer dan een MTA 0.6, met iets verbeterde sync, maarja geen (officiele) serverbrowser blijft toch het grootste gebrek.

Geplaatst:
VC:MP is imo niet meer dan een MTA 0.6,

ja, zoiets heb ik een tijd terug ook gezegd :) beter goed gejat dan slecht bedacht ;)

Geplaatst:
VC:MP is imo niet meer dan een MTA 0.6,

ja, zoiets heb ik een tijd terug ook gezegd :) beter goed gejat dan slecht bedacht ;)

had je maar eerder moeten wezen ;)
Geplaatst:

neh ik hou niet graag van herhaling :Y en ik blijf toch degene die t al eerder heeft gezegd :schater: nenene(einde kinderhumor) :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...