Jump to content

Packer


Trecka

Recommended Posts

Nee dat kan niet en zeker niet als jij achter het stuur zit. :) Als je een packer ziet, ga dan met je auto daar achter aan en zorg dat je boven komt. Als je boven bent, druk dan op de spatie balk. Ik denk dat je nog wel kan afglijden ofzo maar zelf heb ik het niet geprobeerd. ;)

Overheen stunten, dat kan natuurlijk altijd. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een packer ziet, ga dan met je auto daar achter aan en zorg dat je boven komt. Als je boven bent, druk dan op de spatie balk. Ik denk dat je nog wel kan afglijden ofzo maar zelf heb ik het niet geprobeerd. ;)

Ook als je de handrem aantrekt, glij je eraf wanneer de packer rijdt. Ik ben nog geen mods tegen gekomen die het wel mogelijk maken de packer echt te gebruiken. Ik betwijfel of die er zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Maar nog steeds glijden ze er daar af als je niet uitkijkt

Dat hoeft niet, als je de bovenste plank omhoog doet en je zet er één op de onderste plank glijden ze er praktisch nóóít af, of je moet wel héél erg lomp en onhandig bezig zijn.

Ja de Packer is ook maar rotzooi

Ja, zo'n bericht ook, vind je ook niet?

packer is wel handig om te stunten waar je maar wil :klap:

Sorry, maar kun je dit even uitleggen?

Misschien trouwens nog even handig voor de duidelijkheid:

  1. De Packer in Vice City kan alleen gebruikt worden door erin te rijden en door er met een ander voertuig vanaf de achterkant er overheen te springen. Handig voor bij een muur dus.
  2. Een voertuig op de Packer zetten kan in Vice City, zelfs meerdere, alleen op het moment dat je gaat rijden gaan ze er net zo snel weer af, misschien nog wel sneller. Hoe gek je het ook doet, ze blijven er nooit op staan.
  3. In San Andreas is de Packer weer terug, en nu kunnen er wél voertuigen op, dit zien we onder andere in de missies Cop Wheels en Just Business, je kunt het ook zelf doen, alleen gaat het heel lastig, de voertuigen blijven moeilijk staan en vallen er snel af.
  4. Je kunt in San Andreas ook de bovenste rails waterpas leggen door de toets voor "stijgeren" ingedrukt te houden, hierdoor zou je in totaal zo'n 4 kleine auto's kunnen transporteren, twee onder en twee boven.
  5. Totnutoe heb ik hem nog niet kunnen vinden op de LCS plattegrond van geparkeerde voertuigen, of hij er daarmee helemaal niet in zit weet ik niet, in ieder geval is hij nergens vast te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...