Killa-Billa Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 hoi, ik heb een probleem. Altijd als ik een object in vc zet, dan zijn mijn textures donker :s altijd, hoe krijg ik ze lichter???? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dat doe je door ze te Pre-Lighten Als je dze tut volgt, dan moet het makkelijk lukken Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Die tutorial kan je alleen doen als je in bezit bent van 3ds max 3.1. Voor degene die met 3dsmax 7.0 of hoger werkt kan je dit doen om ze een stuk lichter te maken: Als je een texture selecteerd zorg je dat je het rood gemarkeerde op 'wit' hebt ingesteld (zie bijlage) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Het doen wat Jorge net zegt verlicht je object in SA al meer dan genoeg, PRE-lighting is in SA dus niet echt nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.