Big-Bear Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Waar ken ik nou de orginele clips van Tupac zien, het liefst diet niet live zijn Ik kan ze gewoon verreweg niet vinden met Google, en op clip sites staan ze niet Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 heb je een progamme zoals limewire? dan zou ik ze daar op downen meer raad heb ik voor je niet Reageren
Froop Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Downloaden via een programma valt onder warez, dus hier gelieve niet over praten. Bewerkt: 21 oktober 2005 door Froop Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 En dan krijg ik alleen maar sh!t binnen, zoal P*rno etc. Wie kan mij helpen Reageren
Slimm Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Als het niet op internet staat zou het wel met een of ander programma moeten, overigens heb je vast niet goed gezocht op fora's, waar het boordevol met clips van artiesten staan. Ook kan je een 2Pac DVD aanschaffen als je het graag wilt, daar staan vaak genoeg clips op. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik heb al de DVD van 2pac "Thug Angel" gehuurd en gekeken, maar daar kwamen niet veel clips bij kijken En slimm welke Fora's bedoel jij dan? Reageren
Makaveli!! Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Geef gewoon een Directe link Tupac Clips Veel Luister plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.