Jump to content

dynamish ip ?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kijk op een site voor mijn ip,vandaag doe ik dat weer en opeens is het veranderd een beetje :sst: kan dit?

Geplaatst:
ik kijk op een site voor mijn ip,vandaag doe ik dat weer en opeens is het veranderd een beetje :sst: kan dit?

Ja, soms komt dat voor ja. Het kan vervelend zijn, maar ook handig. Het is bijvoorbeeld mogelijk om op sites te komen waar je gebanned bent.

Bij dynamische IP's laat je de router / server de adressen instellen via DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol). Je computer vraagt dan telkens een IP aan bij de router, en de router deelt dan IP's uit aan alle aangesloten apparaten.

Het is dus niets ernstigs ofzo. Als je er van af wilt zou je een statische IP kunnen instellen. Hoe dat moet kun je beter op internet opzoeken, dat is namelijk nogal ingewikkeld uit te leggen.

Gunslinger

Geplaatst: (bewerkt)

Welke site?

En volgens mij ligt het gewoon aan een bug erin?

edit: too late

Bewerkt: door rick15465
Geplaatst:

je krijgt ook waarschijnlijk van je internet provider een ip adres uitgeraakt die wordt gebruikt om mee te internetten dus je kan zoveel je ip veranderen in je router als je wilt maar dat ip blijft gewoon hetzelfde hoor.

kijk eens op www.ipchicken.com ofzo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...