Killa-Billa Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb een eiland in gta vc gezet, maar als ik in het spel erop wil gaan staan, dan zak ik er gewoon door heen??? wat moet ik doen??? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb een eiland in gta vc gezet, maar als ik in het spel erop wil gaan staan, dan zak ik er gewoon door heen??? wat moet ik doen??? 1.- Hoe groot is je eiland ?, 2.- bestaat je eiland uit 1 of meerdere ID´s ? 3.- Heb je de DRAW-distance op 300 gezet ? Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Mijn eiland is eigenlijk wel heel groot, maar ik dacht dat dat geen kwaad kon?? mijn eiland bestaat gewoon uit 1 ide, en 1 ipl en een coll natuurlijk. en mijn draw distance heb ik op 3000 gezet in plaats van 3000, mag dat niet?? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Waarschijnlijk is die DRAW-distance een probleem (In SA wel namelijk). Ik heb het opgelost door 2 dezelfde models te maken en over elkaar heen te zetten. De een met een Draw-distance van 300 en de ander met 1000. Je staat dus op de ene en je ziet de ander JGS Reageren
Wiepie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Volgens mij mag de draw distance bij een gewoon model niet hoger dan 300! Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Als je hem van verde weg wilt zien, ken je natuurlijk een LOD maken. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb al geprobeerd een LOD te maken, maar ik bn vergeten hoe het moet. Moet ik voor dat LOD object, ook een nieuwe IPL en IDE aanmaken en zo?? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb al geprobeerd een LOD te maken, maar ik bn vergeten hoe het moet. Moet ik voor dat LOD object, ook een nieuwe IPL en IDE aanmaken en zo?? Nee, die zet je dan gewoon in de zelfde IPL, DFF copieren en de naam aanpassen LOD-COL maken IPL en IDE lijnen toevoegen. TXD-LOD maken Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Het lukt toch nog niet, als ik een LOD object erin zet, zie ik mijn eiland niet+ ik kan er niet op staan. dus dat is nog minder dan anders. Is er ergens een tut waarin staat hoe je een LOD object maakt of zo?? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Is het misschien 1 duf plat schijfje, want daar zak je inderdaad door heen Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Eerst was het helemaalt plat, maar daar dacht ik toen ook aan dus heb ik het een dikte gegeven, maar dan lukt het nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.