Follow Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Hoi, ik heb een gekke fout gemaakt waardoor vehicles.col helemaal veranderd is, en ik had geen backup. Kan iemand misschien een site of het bestand toesturen? Als niemand iets weet installeer ik het wel opnieuw maar dan moet ik veel backups maken omdat ik allemaal leuke mods geinstalleerd heb, dus pleas help! Best dom van me, geef ik toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Hoi, ik heb een gekke fout gemaakt waardoor vehicles.col helemaal veranderd is, en ik had geen backup.Kan iemand misschien een site of het bestand toesturen? Als niemand iets weet installeer ik het wel opnieuw maar dan moet ik veel backups maken omdat ik allemaal leuke mods geinstalleerd heb, dus pleas help! Best dom van me, geef ik toe. In de bijlage zit een schone vehicles.col van Vice City. Gunslinger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 In de bijlage zit een schone vehicles.col van Vice City. bedankt precies die ik nodig had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.