Jump to content

spel met meeste bugs

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind zelf Vice City... :Y

een paar voorbeelden :

-Het grote vliegtuig bij het vliegveld... hij stijgt op en na 30 sec landt hij weer en rijdt een rondje op de baan.. en dan stijgt hij weer omhoog en zo gaat het heel de

tjid door.. en bovendien kan je gewoon door het vliegtuig lopen :?

-als je van je motor afstapt terwijl je een grote val maakt.. dan kan je niet van je motor afvallen

-als je land van een val..en op space drukt dan maak je geen koprol maar dan springt hij zonder dat hij omhoog gaat

-Pak een heli en vlieg naar het grote gebouw bij de malibu...daar zit aan de zijkant een soort klein dakje met lampjes.. vlieg precies van het dakje met de lampjes en vlieg zijwaarts er doorheen... je bent nu in het gebouw.. vlieg nu naar benedentotdat het zwart word...NU BEN JE IN DE ONDERWERELD

-gebruik een jetpack vlieg bij elk hoog gebouw... vlieg boven het gebouw en doe je jetpack uit... je valt nu door het gebouw heen en beland weer in de onderwereld :bonk:

en zo kan ik nog wel 4 uurtjes door gaan..

egt waar Vice city is het spel met de meeste bugs vind ik

Bewerkt: door Pimp_Killer
Geplaatst:

In Vice City zaten wel fouten, maar zo veel ook weer niet, en hoe moeilijk is het wel niet om een grote stad te maken, alles te modellen, en op elk puntje precies te letten. Daarna moet je ook nog is een hoofdpersonage maken + missies, dus ik vind dat we R* dit niet kwalijk kunnen nemen, want we houden allemaal van hun spellen.

Zelf vind ik Driv3r ook een spel vol bugs, tenminste de besturing vind ik zeer klote :N

:? ik vind vice city egt wel snel afgeraffeld..

alsof het spel pas voor de helft klaar was

in gta3 en in SA zaten er egt veel minder bugs in..

en die zijn nog groter dan vice city :Y

Bewerkt: door Pimp_Killer
Geplaatst:
In Vice City zaten wel fouten, maar zo veel ook weer niet, en hoe moeilijk is het wel niet om een grote stad te maken, alles te modellen, en op elk puntje precies te letten. Daarna moet je ook nog is een hoofdpersonage maken + missies, dus ik vind dat we R* dit niet kwalijk kunnen nemen, want we houden allemaal van hun spellen.

Zelf vind ik Driv3r ook een spel vol bugs, tenminste de besturing vind ik zeer klote :N

Er wordt van verwacht dat Professionele game-makers er op Letten, San Andreas heeft na mijn mening meer bugs als Vice City, maar-ja ik ben modder en zie alles weer iets technischer als jullie :)

Geplaatst:

meestal zitten er veel bugs in spellen die niet zo bekend zijn.

ik had een keer zoon vechtspelletje gekocht van 5 euro en op de voorkant stond Pamela Anderson... nou dan weet je wel dat er veel bugs inzitten gheghe :bonk::bonk:

Juice :dans:

Geplaatst:

Driv3r, no doubt..

Heb hem eens een half uurtje bij een vriend gespeeld, heb denk ik wel zon 100 bugs en/of dingen die niet kloppen gezien..

Zo vallen polities uit de lucht en de AI van de politie is zo dom, je valt overal doorheen, vele mapfouten en een motor heeft zo'n 500 kogels nodig om te ontploffen..

Geplaatst:
Driv3r, no doubt..

Heb hem eens een half uurtje bij een vriend gespeeld, heb denk ik wel zon 100 bugs en/of dingen die niet kloppen gezien..

Zo vallen polities uit de lucht en de AI van de politie is zo dom, je valt overal doorheen, vele mapfouten en een motor heeft zo'n 500 kogels nodig om te ontploffen..

Zo kan ik nog wel ff doorgaan:

- Lantaarn paal in de motorkap

- Mensen die in het niets verdwijnen

- Idd politie die er zomaar is

- De ene auto schiet je in 10 kogels dood, en verderop het zelfde merk auto heb je 100 kogels voor nodig

Geplaatst:

oja en van die demo's...

ik heb een keer de demo van Midtown Madness gedaan nou als je dat een kwartiertje doet zie je wel iets van 50 bugs...

Mensen die vanzelf weggaan.

Auto's die uit het niets verdwijnen.

Mensen die je niet aan kan rijden.

Geplaatst:

Ik ken een gebouw in VC waar wel iets van 15 bugs in zitten..

en dat was een keer onze basis tijdens een clanwar :schater:

nouww toen kwamen die bugs wel goed van pas ;)

Ik ben het met de meestes eens hier.

Driv3r.

Echt niet normaal hoeveel bugs.

Bewerkt: door kortman_8

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...