MrKooKie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik ben het met de meestes eens hier.Driv3r. Echt niet normaal hoeveel bugs. Driv3r krijgt van mij een award! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Die wielrenspellen hebben ook veel bugs, zoals doorelkaar rijden, onzichtbare fietsers etc... Reageren
Eli R Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 In Animal crossing zitten veel 'bugs', maar als je ze vangt kan je ze naar het museum brengen, dat is wel leip. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik vind Simcity 4 veel bugs hebben. Gebouwen waardoor je heen kan kijken. Of dat je ineens eerst 2000 in de plus staat en daarna ineesn in de min en de volgende maand in weer in de plus. Beetje raar. Ok driver 3 klopte niet helemaal. Nou voor geen kanten eigenlijk. Reageren
Juice Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik vind Simcity 4 veel bugs hebben.Gebouwen waardoor je heen kan kijken. Of dat je ineens eerst 2000 in de plus staat en daarna ineesn in de min en de volgende maand in weer in de plus. Beetje raar. Ok driver 3 klopte niet helemaal. Nou voor geen kanten eigenlijk. Ja dat spel wat jij noemt daar zitten echt veel bugs in Reageren
jonnyboy Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Driv3r is niet zo'n ontzettend buggie spel hoor, Vindt Vice City veel meer fouten hebben, (en dat de ene auto in 10 schoten en in de andere 100, ja hangt er natuurlijk wel van af waar je schiet hè ) Reageren
Silverwing Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Driv3r, geen twijfel... Ongelooflijk veel bugs in, niet te geloven, na 5 minuten heb je al +10 bugs.. Reageren
T@rget Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik vind zelf Vice City... een paar voorbeelden : -Het grote vliegtuig bij het vliegveld... hij stijgt op en na 30 sec landt hij weer en rijdt een rondje op de baan.. en dan stijgt hij weer omhoog en zo gaat het heel de tjid door.. en bovendien kan je gewoon door het vliegtuig lopen -als je van je motor afstapt terwijl je een grote val maakt.. dan kan je niet van je motor afvallen -als je land van een val..en op space drukt dan maak je geen koprol maar dan springt hij zonder dat hij omhoog gaat -Pak een heli en vlieg naar het grote gebouw bij de malibu...daar zit aan de zijkant een soort klein dakje met lampjes.. vlieg precies van het dakje met de lampjes en vlieg zijwaarts er doorheen... je bent nu in het gebouw.. vlieg nu naar benedentotdat het zwart word...NU BEN JE IN DE ONDERWERELD -gebruik een jetpack vlieg bij elk hoog gebouw... vlieg boven het gebouw en doe je jetpack uit... je valt nu door het gebouw heen en beland weer in de onderwereld en zo kan ik nog wel 4 uurtjes door gaan.. egt waar Vice city is het spel met de meeste bugs vind ik Best wel veel bugs vind je alleen als je cheats gebruikt zoals die met de jetpack toen rockstar die gebouwen aan het maken was hielden ze er niet rekening mee dat jij met je jetpackje boven die gebouwen ging vliegen dus zulke bugs mag je eigelijk niet mee tellen maar ik geef toe GTA Vice City is wel erg slordig af gewerkt ja met SA is dat al een erg stuk minder (gelukkig) Reageren
commando Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 1. alle nederlandse spellen (bijv. a2 racer enz.) 2. driver 2/3 Reageren
Eli R Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) 1. alle nederlandse spellen Alle Nederlandse spellen? Ben je gek in dat domme hoofd van je ofzo? Een game als Killzone, ik zie daar echt niet veel bugs in zitten. Tuurlijk zitten in A2 racer veel bugs, die game is zo oud als de moeder van m'n opa, in die tijd was er nog niet zo'n geavanceerde technologie. Damn, ga niet zo onzin schreeuwen. Bewerkt: 28 oktober 2005 door ali_r Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 1. alle nederlandse spellen Alle Nederlandse spellen? Ben je gek in dat domme hoofd van je ofzo? Een game als Killzone, ik zie daar echt niet veel bugs in zitten. Tuurlijk zitten in A2 racer veel bugs, die game is zo oud als de moeder van m'n opa, in die tijd was er nog niet zo'n geavanceerde technologie. Damn, ga niet zo onzin schreeuwen. Je kan het ook vriendelijk zeggen. Laten we het gezellig houden. Kijk je hebt gelijk qua Killzone daar zitten niet veel bugs in. Maar toen er tijd had je ongeveer NFS Hot Pursuit 2. Daar zaten niet veel fouten in en dat was 50x zo mooi als A2 racer. Dus ze hadden de technieken wel daar bij Davilex maar op een of andere manier gebruikte ze die niet. Of ze vonden het gewoon leuk spellen te verzieken. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 1. alle nederlandse spellen Alle Nederlandse spellen? Ben je gek in dat domme hoofd van je ofzo? Een game als Killzone, ik zie daar echt niet veel bugs in zitten. Tuurlijk zitten in A2 racer veel bugs, die game is zo oud als de moeder van m'n opa, in die tijd was er nog niet zo'n geavanceerde technologie. Damn, ga niet zo onzin schreeuwen. Rustig,hier moeten leden elkaar respecteren dacht ik Persoonlijk,zoals slimm zegt,zitten in driver zoveel bugs.Heb ooit bij een vriend van me dat ook gespeeld,en alles werkte direct op me zenuwen.Ben daarna maar wat anders gaan spelen Wat ook soms bugs heeft,is vicy city zoals er in het begin van het topic gezegd werd. Bij the gate way,zat ook een bug die op me zenuwen werkte Als je daar omver word gereden,ga je dood,en moet je opnieuw beginnen.Ik deed een missie,ik moest iemand doden,en na 20 keer platrijden was ie eindelijk dood.En ondertussen werd ie ook door nog andere auto's plat gereden.Een enorme bug dus denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.