Jump to content

Windows Media

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet er iemand waar ik Windows Media (zonder problemen) kan downloaden?

Ik wil graag versie 8.0 of 9.0..

Ik heb nu Windows Media Player 10.0 maar die geeft bij elk nummer wat ik wil afspelen een fout aan over een missende codec. Codec 55 ofso, weet anders iemand waar ik dat kan vinden??

Alvast bedankt

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

8

• Robin2130

5

• Le Freak

4

• Tim14

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vraag gewoon om hulp..

Vieze dingen kan ik met Kazaa kijken, als je niet kan helpen, hou dan je mond dicht aub.

post-27-1091271167.jpg

Geplaatst:

Je wil niet weten wat ik allemaal al geprobeerd heb.

Op Google kom je er niet uit.

Iemand moet echt een website uit zijn hoofd weten, dan weet je zeker dat je goed zit.

Geplaatst:

Er zijn vele codec packs en er zijn ook vele spelers die wel goed afspelen.

Je kan zoeken naar nemo codec pack of je kan een andere media speler downloaden zoals media player classic die is heel goed en speelt vele codecs.

Je kan er naar zoeken met http://www.google.nl

Geplaatst:

mediaplayer 10 is nu alleen te downloaden in een bta versie de officiele lancering ervan weet ik niet maar er is gezegd dat er foutmeldingen in zitten ik ga pas over als mediaplayer 10 officieel gelanceerd is

Geplaatst:
hmm..op de vieze site's problemen met filmpjes kijken omdat ze codec nodig hebben ? :lol:

mischien komt dit omdat le freak vaak hardcore luistert en hardcore kan ook een andere betekenis hebben :puh:

Geplaatst:
hmm..op de vieze site's problemen met filmpjes kijken omdat ze codec nodig hebben ?  :lol:

mischien komt dit omdat le freak vaak hardcore luistert en hardcore kan ook een andere betekenis hebben :puh:

hahahahahaha ja hoor tuurlijk maarre dat zal wel met muziek te maken hebben en niet met dat vieze gedoe :lol: :lol: :lol:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ey yo Freaky dat probleem heb ik ook alleen dan met Divx en met fimpjes de onjuiste codec omdat het geen AVI of MPEG-4 bestand is word er er helemaal gek van :blink:

Ik heb helemaal geen problemen met Mp10 :D Maare Freak heb je wel de kleine letter gelezen voordat je dit installeerde..? :unsure:

Wantu het is een beta versie en kan duz bestanden beschadigen er werd dan ook verzocht een backup van al je Mp files te maken incl je liedjes,filmjes etc...

Ik zou gewoon alles er uit gooien en Mp9 installeren... Of je hebt een backup gemaakt :D

mZzL Yohan :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...