Arjen Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Kijk anders op Download.com Daar vind je ze ook, legaal. Reageren
Le Freak Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Ey yo Freaky dat probleem heb ik ook alleen dan met Divx en met fimpjes de onjuiste codec omdat het geen AVI of MPEG-4 bestand is word er er helemaal gek van :blink: Ik heb helemaal geen problemen met Mp10 Maare Freak heb je wel de kleine letter gelezen voordat je dit installeerde..? :unsure: Wantu het is een beta versie en kan duz bestanden beschadigen er werd dan ook verzocht een backup van al je Mp files te maken incl je liedjes,filmjes etc... Ik zou gewoon alles er uit gooien en Mp9 installeren... Of je hebt een backup gemaakt mZzL Yohan Het is gewoon mp3.. Heb allerlei andere media players geprobeerd maar niks werkt. Ik moet een codec hebben ofzo iets maar kan nergens de goede vinden Reageren
Yohan Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Het is gewoon mp3..Heb allerlei andere media players geprobeerd maar niks werkt. Ik moet een codec hebben ofzo iets maar kan nergens de goede vinden Nou toch ik denk dat het aan mp10 ligt (beta) Ik zal alles van mp10 eruit gooien en dan gewoon mp9 installeren.. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Ja ik heb ook de beta geinstalleerd maar t werkt voor geen meter ik ben teriggegaan naar mediaplayer 9 Reageren
djvinnie Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 bij windows update kun je vast wel 9.0 downloaden! Reageren
djvinnie Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Of die codecpack, die kun je vast ookw el downloaden bij windows update Reageren
Yohan Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Kan je ook codepacks downloaden dan cool.. B) Reageren
Timovich Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 Hey keb ooit een keer dat van kazaa gedownload toen een film het niet deed... Daarna deed tie het wel Gewoon op kazaa zoeken! Reageren
killerbee Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 je kan ook winamp downloaden die doet het ook goed bij mij en wm10 doet het ook gewoon goed bij mij zelfs beter dan wm 9 Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 Weet er 1 van jullie wanneer Media Player 10 uitkomt? dat wil ik wel weten :rolleyes: Reageren
killerbee Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 volgens mij is ie al uit want toen ik hem downloade zag ik nergens dat het een beta was :o Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Weet er 1 van jullie wanneer Media Player 10 uitkomt? dat wil ik wel weten :rolleyes: Hij is in het engels uit ik heb hem net gedownload, het is veel mooier Reageren
Yohan Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 Nice duz hoe kom ik eraan..? Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 Ow gewoon op de website van microsoft was ik er vergete bij te melde :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.