[bmf]leader Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ik heb lan verbinding, maar nu mot ik een secundaire dns en een praimaire dns opgeve maar waar moet i kdie van lan vinden? weet iemand dat? Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Hoi, Configuratiescherm > Netwerkinstellingen > Rechtermuisknop op lan-verbinding, Eigenschappen > Internet-protocol aanklikken en dan Eigenschappen. Daar kan je je ip en dns invullen. succes nog. Bewerkt: 21 oktober 2005 door Dizzee Reageren
[bmf]leader Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Hoi,Configuratiescherm > Netwerkinstellingen > Rechtermuisknop op lan-verbinding, Eigenschappen > Internet-protocol aanklikken en dan Eigenschappen. Daar kan je je ip en dns invullen. succes nog. ok thx ik zal het proberen Reageren
[bmf]leader Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 leader' date='25 Oct 2005, 13:23:05' post='252487'] Hoi, Configuratiescherm > Netwerkinstellingen > Rechtermuisknop op lan-verbinding, Eigenschappen > Internet-protocol aanklikken en dan Eigenschappen. Daar kan je je ip en dns invullen. succes nog. ok thx ik zal het proberen nee ik moet de dns server niet daar invullen maar ik moet hem opgeve voor ps2 maar i k kan hem niet vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.