kortman_8 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Ik hoop laatst Battlefield 2 gekocht voor de PC. Alles ging goed totdat ik het spel wou opstarten. Ik kreeg een zwart scherm en toen was ik weer op mijn bureaublad. Mijn copmuter kan SA aan dus deze denk ik ook. Wat kan ik doen? Bewerkt: 21 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik hoop laatst Battlefield 2 gekocht voor de PC.Alles ging goed totdat ik het spel wou opstarten. Ik kreeg een zwart scherm en toen was ik weer op mijn bureaublad. Mijn copmuter kan SA aan dus deze denk ik ook. Wat kan ik doen? had ik eerst ook ik heb een nieuwe video kaart gehaald en bij mij deed sa het ook maar batlefield niet. Reageren
Slimm Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb BF2 ook en SA ook, doen het allebei, maar BF2 heeft denk ik betere videokaart nodig.. Mag ik je specs van je computer? Plus je videokaart natuurlijk Reageren
Johan O. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 der staat in de manual bij mij dat ie 2 soorten videokaartyen aankan: Nvidia Geforce FX 5700 of hoger en nog een andere weet ik neit welke ik heb een Nvidia Geforce FX 5600 en hij werkt perfect op 1600*1200 en dan alles op Low Reageren
Hunter Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 dat probleem heb ik ook maar ik weet al waardoor dat komt, door de video kaart maar ik ga geen nieuwe kopen, maar werken, pc verkopen en zakgeld erbij en dan heb ik een gloednieuwe pc(zonder beeldscherm natuurlijk etc. want die heb ik nog, verkoop alleen de kast) ik heb nu een geforce 2 daar doet niets het op, en jhet verbaasd me nog dat gta sa het wel doet:| Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.