Jump to content

Side Missions


Cpt.Pinguin

Recommended Posts

firetruck11jw.th.jpg

pizzaboy7gk.th.jpg

tonisunped6vp.th.jpg

Karmageddon: Steal a fire truck and then cause as much chaos as you can.

Noodle Punk: Grab a scooter at the noodle restaurant and start making deliveries.

Car Salesman: Earn a commission by taking customers on successful test drives.

Insane Stunt Jumps: Use the PCJ600 bike and other new vehicles to soar over the ramps, hills and jumps found around Liberty City.

_______________________________ mijn vertaling

Karmageddon: Steel een Brandweerwagen en zorg voor zoveel chaos als je kan.

Noodle Punk: Pak een Scooter bij het "noodle" restaurant en ga bezorgen.

Car Salesman ( auto verkoper )verdien een "commission" door bezoekers met succesvolle test ritjes te brengen.

Insane Stunt Jumps ( Unieke Stunt Jumps ( stunt bonussen ): Gebruik een PCJ600 motor en andere nieuwe voertuigen om te springen of " jumpe" "rampe" over de ramps, heuvels en sprongen die je kan vinden in Liberty City

Bron: Klik Hier

edit: ik ben genieuwt waar de restaurant is?

UPDATE - GEWELDIG :D

Avenging Angels:You will be able to recruit any member of the Avenging Angels gang to go and put an end to violence in Liberty City. Walk right up to any Avenging Angel and press UP on the d-pad.

Scooter Shooter: Jump onto a scooter while your fellow driver takes you to your targets which you can shoot using a Tec-9 with unlimmited ammo. Take down as many targets as you can before the time expires

Bike Salesmen: Similar to Car Salesmen, but only with bikes. Show your fellow customers how well a bike can perform and using your skills, sell it to them!

Snapshot Missions: The tourists is about to leave for their flight and want to take one last picture of themselves infront off one of the many landmarks in Shoreside Vale. Time is everything, but quality counts towards your favor.

vertaling komt weer zo

"Avenging Angels" je kunt mensen van de "Avenging Angels" mee laten komen een een eind maken van geweld in liberty city, loop tegen een "Avenging Angel" en druk op "omhoog" van d-path ( directional pad, pijltjes )

Scooter Schieter: spring op een scooter terwijl je trouwe "chauffeur" je naar je doelwitten rijd, en jij kan schieten met een "Tec-9" met eeuwige kogels, je moet zoveel doelwitten vermoorden als je kan in de tijd,

"Motor Verkoper" ongeveer het zelfde als "Auto Verkoper" Laat je gast zien hoe goed een motor kan zijn met je ondernemerscapaciteiten ( geen idee wat dat is ) en verkoop ze!

Snapshot Missions: De Toeristen zullen spoedig weg gaan naar hun vlucht en willen een laaste foto van Zichzelf voor een van de "bezienswaardigheden" Tijd is alles, maar qualitijd teld ook voor je "favor" ( favoriet? )

verder heb ik ook nog een nieuwe preview gezien

http://www.mtv.com/news/articles/1512001/2...?headlines=true

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga de side missions als eerst doen, alleen de leuke dan, en die bezorg dingen voor in het begin van het spel meer max health

verder heb ik nog een vraag voor dit topic!,,

zullen de ambulance missies nog zo moeilijk zijn als in vc? in vc heb ik de ambulance onbreekbaar en zebra cab handling er in motte hacken

en nog een vraag: zal de tank terugkomen of moeten we zo moeilijk doen met de politie autotje, waar je eigenlijk alleen een pistooltje mag gebruiken om geen politie te krijgen? of knalle we ze gewoon ( auto en al ) met de tank het eiland uit?

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Link to comment
Delen op andere websites

Om ff opnieuw te reageren, sinds mijn laatste post hier is verloren gegaan.

@Cpt.Pinguin

Entrepreneuring skills = ondernemerscapaciteiten

Landmarks = bezienswaardigheden

Favor = voorkeur.

Om de puntjes op de i te zetten. :)

Kan je dan eventjes aanpassen in je eerste post.

ontopic: Ik heb men psp al bij de hand. ;)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Om ff opnieuw te reageren, sinds mijn laatste post hier is verloren gegaan.

@Cpt.Pinguin

Entrepreneuring skills = ondernemerscapaciteiten

Landmarks = bezienswaardigheden

Favor = voorkeur.

Om de puntjes op de i te zetten. :)

Kan je dan eventjes aanpassen in je eerste post.

ontopic: Ik heb men psp al bij de hand. ;)

ik heb het verbeterd, maar dat Favor = voorkeur. kan ik niet vinden waar ik dat fout heb gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...