meetlat Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik heb een ferrari f-50 in mijn spel gezet maar als ik instap komt die oude naam noch in beeld, ik zou daar graag ferrari f-50 zien staan ipv cheetah. Hoe doe ik dit ? Reageren
burpicane Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 daarvoor moet je fronten.txd aanpassen Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Over welke gta heb je het? Het beste is om de GXT-Editor te downloaden. Dan kan je daarin dingen veranderen... @Burpicane, Het is de American.GXT Reageren
meetlat Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 als ik dat open zie ik enkel de radiostations enzo mijn vraag is hoe ik die tekst verander he. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Dat heb je fout burpicane, daarvoor moet je de american.gxt aanpassen. Dit kan je doen met de GXT editor . Reageren
meetlat Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik dacht het wel alleen kan iemand zeggen hoe en waar ik dan die naam vind ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik dacht het wel alleen kan iemand zeggen hoe en waar ik dan die naam vind ? In de GXT Editor kan je kiezen uit verschillende categorien. Kies daaruit 'MAIN'. Dan met de zoektool de naam van de auto, in dit geval cheetah, en die naam vervangen door je nieuwe. Opslaan en klaar . Reageren
meetlat Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb ze wel verandert en dan zo op save geduwd he met een paar outo's en in het spel krijgen ze nog steeds dezelfde naam als vroeger :s Ik denk dat ik de fout al heb hoor ik laat wel iets weten. Bewerkt: 22 oktober 2005 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.