Jump to content

GTA SA Crash.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi jongens,

Ik heb ff jullie hulp nodig, in feite is het niet zo een groot probleem maar het zou toch leuk zijn als ik er vanaf zou zijn.

Het gebeurt af en toe dat men SA crasht als ik een nieuwe missie wil beginnen, dus bij het laden. Maar als de eerste missie erdoor is gekomen kan ik gerust daarna nog missies verder spelen zonder een crash.

De crash is zo dat als je een missie start dat je een zwart scherm krijgt en dan rechtsonder krijg je dan de naam van de missie. Hier blijft hij dan vastzitten en moet ik CTRL + ALT + Delete doen of soms lukt dat ook niet en moet ik helemaal opnieuw rebooten.

Het is wel zo dat ik veel programma's laat openstaan, mss dat het hier aan ligt.

Wat ook vreemd is, is dat wanneer ik de patch heb geïnstalleerd van SA het veel meer voorkomt. Ik speel nu dus altijd zonder de patch.

Iemand ideeën?

bvd

*edit* verkeerde forum, kan een mod dit naar hardware problemen plaatsen? :puh::bonk:

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Heb je er last van gekregen sinds je de patch gebruikte of had je daarvoor er ook al last van?

Ik denk wel dat je specs voldoende zijn maar zou je ze toch even willen posten?

Wat je zou kunnen proberen is SA even helemaal opnieuw te instaleren, dat wil nog wel eens wat problemen uit de wereld helpen :'D

Het is misschien handiger als je het in het Hardware topic post. ;)

Sorry, ik zag *edit* niet staan.

Bewerkt: door Rekam

Nou, eerst had ik het zonder patch en kreeg ik ook deze crashes.

Dus ik installeerde maar de patch omdat ik dacht dat ze daarmee gedaan zouden zijn, maar daarentegen kreeg ik er dus nog meer.

Heb ik gewoon opnieuw SA ge-installeerd zonder succes. Ik kreeg er na een tijd gewoon weer terug last van.

Het gekke is ook als ik SA opnieuw installeer dat ze een tijdje over zijn maar na een bepaalde periode toch weer beginnen.

Hier mijn specs, volgens mij geen problemen.

System Information

------------------

Time of this report: 10/22/2005, 11:23:47

Machine name: HOME-CAFD803086

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)

Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)

System Manufacturer: TBD

System Model: K8S8X

BIOS: Default System BIOS

Processor: AMD Athlon 64 Processor 3000+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz

Memory: 512MB RAM

Page File: 276MB used, 969MB available

Windows Dir: C:\WINDOWS

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

DX Setup Parameters: Not found

DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

Videokaart =

Card name: RADEON 9800 PRO

Manufacturer: ATI Technologies Inc.

Chip type: RADEON 9800 PRO AGP (0x4E48)

*edit* volledige specs zitten in de bijlage.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Je specs zijn inderdaad niet het probleem :N

Is je dvd vies of zitten er krassen op?

Is je dvd-speler vies?

Heb je het probleem alleen maar bij SA?

Geplaatst:

Ja er zitten wel wat krassen op maar uit ervaring weet ik dat het toch niet zou mogen gebeuren, want er zijn er echt maar weinig.

Ik zal eens kijken nu of ik het ook bij Call of Duty heb, is toch al een tijd geleden dat ik het gespeeld heb.

Verder speel ik spellen waar er geen cd nodig is.

Ik had al gedacht aan men dvd-speler die misschien wat problemen geeft.

Wat je zou kunnen doen is je Dvd-speler open doen en dan hel hard erin blazen dan haal je eventueel stof eruit. Als dit niet werkt zou je even kunnen kijken of de kabeltjes naar de dvd-speler wel goed vast zitten.

Ik vond in een topic nog een mooi plaatje voor de duidenlijkheid(made by kraay)

Bewerkt: door ikkes
Geplaatst:

Mja men broer heeft dit probleem dus niet...

Maar ik denk wel dat ik weet wat er aan de hand is. Men pc is een tijdje geleden eens gecrash omdat ie teveel overhit raakte. Heb ook het gevoel dat hij sindsdien trager werkt. Maakt ook vreemde geluiden.

Zal eens naar de winkel moeten gaan.

Toch bedankt ikkes. ;)

Geplaatst:

Graag gedaan ;)

Maar als je Pc oververhit raakt moet je een nieuwe koeler kopen.

ze zijn bij mijn weten niet heel duur. Wat ook wel eens wil helpen is goedkoop maar effectief een vantilator op je pc richten.

Als het echt niet werkt kan je nog altijd over wegen om een waterkoelings systeem te kopen ze zijn wel stukke duurder maar dan heb je ook wat.

Geplaatst:

Jup, was ik al van plan.

Men pc staat nu al een paar maand open, en is niet meer gecrasht.

Maar ie heeft duidelijk wel nog problemen bij spellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...