bouzeken Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 op onderstaande link kun je auto's vinden om te vervangen in het spel en nog nadere dingen. het ziet er allemaal heel leuk uit maar ik krijg het niet in het spel wie kan er helpen? of het invoeren en me een savegame sturen me de veranderingen in? (liefst van in het begin) dank je http://gta-sanandreas.com/downloads/pafile...n=category&id=1 En nog eens bedank aan iedereeen die me geholpen heeft om de the heist missie te kunnen beginnen! Ik heb de game kunnen uitspelen Reageren
Rekam Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Welkom Bouzeken. Goed dat je iets post en goed dat je deze modificaties hebt gevonden, maar dit hoort meer thuis in het modding forum. Reageren
The Mafia Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 En je mag GEEN recalme maken Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Nee dat mag inderdaad niet Als je ff de forum regels doorleest Reageren
kortman_8 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Hey, Welkom op dit forum. Neem eens een kijkje in dit topic. Hier staat het allemaal heel duidelijk uitgelegd. Alleen nu moet je de IMG-tool hier downloaden. En natuurlijk auto's voor San Andreas. Er staat dat het voor Vice City is, maar het werkt hetzelfde als bij San Andreas. Succes. Bewerkt: 22 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
bouzeken Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik heb alles geprobeert maar ik krijg het niet voor elkaar om de wagens te veranderen.... heeft er niemand een savegame waar ze in staan? zo kan ik het spel nog eens van in het begin doen met die wagens. bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.