mc_dark Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 heey mense ik heb een goeie upload site alleen in welke directory moet je opslaan om de skins bikes of cars in het spel te krijgen plzzzz... ff reageren Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Dit kon je beter in het Modding forum zetten daar kunnen ze al je vragen beantwoorden en je mag geen reclame maken voor andre sites Bewerkt: 22 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 skins weet ik wel.. je gaat naar progam files->gta->san andreas-> Skins en plak je skin daar Reageren
mc_dark Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 maar bij mij staat er geen map die skins heet... Reageren
mc_dark Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 is er iemand die weet hoe dat kan of moet ik die map zewlf make? Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Hey mc_dark, Voor wat ik al gelezen heb, moet je een speciale tool hebben om deze skins in het spel te krijgen. Dit programma noemt namelijk IMGtool die je in de download database van http://www.gtagames.nl kunt vinden. Normaal zou dit allemaal goed moeten zijn uitgelegd in de Readme van de skin. Heb je daar al eens gekeken? *edit* Om een totaal nieuwe auto in je spel te krijgen, kan je eens naar dit topic kijken. Daar staat alles zeer goed uitgelegd. Hoe installeer ik wagens met de IMG tool? Bewerkt: 22 oktober 2005 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.