Mr.Boss Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Moeilijksheidsgraat: super makkelijk Eerst open je je sig met een kleur achtergrond, ik neem zwart. Dan pak je dit tool : Maak eerst een horinzontaal vak, rasterize type en zet de fill op 50% like this: Nu een verticale maakt niet uit waar rasterize type en zet fill op 50 %: Ctrl+E en doe een stroke om de stroke's: Nu de tekst erin en klaar!: Reageren
Froop Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Eigenlijk niet moeilijk maar toch interresant voor de PS noobs onder ons. GJ! Reageren
Scott16 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ''Texst Stroke'', zo heet dit topic, alleen zie ik niet waar uitgelegd staat hoe je een stroke om je text maakt. Het effect is leuk, maar inderdaad makkelijk. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ''Texst Stroke'', zo heet dit topic, alleen zie ik niet waar uitgelegd staat hoe je een stroke om je text maakt. Het effect is leuk, maar inderdaad makkelijk. Zo laag gegrepen had ik niet verwacht van je scott Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.