mc_dark Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik vindt al die mods egt vet cool alleen waar moet ik ze opslaan om het in het spel te krijgen?? en zeg nou niet bij C:\program files en dan GTA en dan skins want die map heb ik niet ik heb geen map die skins heet... enik wil egt heel graag van die mooie nieuwe skins voor cj plzzzz.. ff reageren Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Je bedoelt t-shirts enz.? Dan moet je eerst kijken of er een SAMI bestand bij zit, anders moet je de IMG tool downloaden dan met de IMG tool player.IMG openen en dan doe je bij search de naam van de txd/dff opzoeken als je hem hebt dan moet je eerst backups maken, dan replacen met de mod en dan heb je hem als het goed is Reageren
mc_dark Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 dit is niet te geloven!!! ik heb de mod van de westcoast garage gedaan en nu als ik bij mijn garage komt loopt GTA vast kan iemand mij helpen? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Dit is een bug, of je heb geen Rebuild Archie gedaan, of de bug zat al zelf in de mod Vertel eerst eens wat je allemaal moest doen Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Dit is een bug, of je heb geen Rebuild Archie gedaan, of de bug zat al zelf in de modVertel eerst eens wat je allemaal moest doen Rebuild Archive hoeft niet perse . Ik doe het tenminste nooit meer . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.