Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ERG ENG op het eerste gezicht Toen het gebeurde had ik snel screens gemaakt. Heb nog niks gehoord van die vallende dingen in de keuken. Dat gezucht i nep *.*''' reden: pijltje werd blauw toen het gebeurde. Oohja trouwens dat huis is VERVLOEKT in de missie gingen er veel in dood he! REAGEREN A.U.B. uit: aan:
DaddyPimp Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Fake volgens mij... Ik denk dat die lichten net zo werken als de lantaarnpalen in SA....
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Toen ik de gang in liep flikkerde ze dus da deej ik nog es deden ze dat weer toen maakte ik maar een screentje van
SWYV Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 madd dogg's cribe (op die screens) is geen spookhuis hoor, spookhuis ligt in Las venturras ten oosten van je prive airport
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 uhhh ik dacht dat dit het spookhuis was :S,,,,, Kan je aanvinken op de kaart waar want dan ga ik daar op onderzoek uit lowl
SWYV Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) neem je GTA SA kaart als jij weet waar die prive luchthaven in Las Venturras woestijn ligt heb je geluk, zoek naar savehuis ten oosten (dus rechts van prive luchthaven) naar een savehuis dat is die spookhuis volgens me en sommige mensen beweren dat ze geheimzinnige geluiden horen en anderen horen niks met thanks aan jowx voor zijn kaart heb ik mijn tekst een beetje aangepast van waar die spookhuis ligt Bewerkt: 22 oktober 2005 door sonny yoshi
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Thanks voor het aanwijzen ik ga er meteen heen
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ok dat huis is weardo ik was er om 5:00 ongeveer en er geubeurde niks howr maar het valt me op dat het echt zo een eng oud huis is kwil die potten wel es horen vallen
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ja, dat heb ik ook als het donker wordt
boyd12 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Dat hit het verkeerde huis aanzag voor spookhuis bewijst wel dat er veel te snel aan een EE wordt gedacht.
Caltson Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 volgens mij is het spookhuis fake,dit is weer zo'n gek suntje zoals die nep-bigfoot,En zoals de meesten durven ze er dan niet komen,zo ben ik meer dan 2 weken nooit in flint en red county geweest zogezegde bigfoot--> Probleem Dit is exact hetzelfde,ben er straks nog ff gaan saven en nog wat screens gemaakt,Niks en dit doe ik bijna altijd.....Dus...Fake...
trizz Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Kan aan mij liggen, maar op die plek op de kaart zie ik alleen maar gewone huizen
-Richard- Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Kan aan mij liggen, maar op die plek op de kaart zie ik alleen maar gewone huizen het is ook een normaal huis, het is je savehuis. Voor meer spookverhalen uit het spookhuis, kun je hier even kijken: Spookhuis
Recommended Posts