Jump to content

GTA op computer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb GTA op playstation 2, maar zou het ook graag hebben voor computer, maar 2x kopen vind ik wat idioot :bonk:.

Maar een buur heeft gta op computer. Kan ik nu op Comp gta spelen zonder de CD-Rom? Want ik zou dus de cd even willen lenen van hem, spel installeren en zo spelen. Maar heb ik telkens de cd nodig om te spelen of niet?

:cya: demont

Geplaatst:
Hallo,

ik heb GTA op playstation 2, maar zou het ook graag hebben voor computer, maar 2x kopen vind ik wat idioot :bonk:.

Maar een buur heeft gta op computer. Kan ik nu op Comp gta spelen zonder de CD-Rom? Want ik zou dus de cd even willen lenen van hem, spel installeren en zo spelen. Maar heb ik telkens de cd nodig om te spelen of niet?

Ik heb alle GTA's zowel op PC en PS2. EN geen enkele is zelfs illigaal ;)

Ik vind het niet zot om 2X te kopen.

Geplaatst:

Ja die heb je nodig. Ze zijn niet gek! meestal heb je wel de cd-roms nodig om te kunnen spelen. En vooral bij zo'n groot spel en zo'n populair spel. Denk maar aan GTA, The Sims, Tomb Raider.

Geplaatst:

het kan wel zonder cd te spelen hoor, maar daarvoor heb jij crack voor nodig

op dit forum is dit niet "welkom" om over cracks te bespreken maargoed :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
Hallo,

kopieert het dan van hem ofzo (is het san-andreas? dan lukt het mss niet= te zwaar, denk ik)

Geplaatst:

NO-CD crack is niet altijd illigaal

want kijk maar bij Fifa 2000 en 2001 daar zij hij NO-CD terwijl ik mn fifa cd van 2000 of 2001 in had gedaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...