demontventoux Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Hallo, ik heb GTA op playstation 2, maar zou het ook graag hebben voor computer, maar 2x kopen vind ik wat idioot . Maar een buur heeft gta op computer. Kan ik nu op Comp gta spelen zonder de CD-Rom? Want ik zou dus de cd even willen lenen van hem, spel installeren en zo spelen. Maar heb ik telkens de cd nodig om te spelen of niet? demont Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ja, je hebt de CD nodig om SA te spelen, dat zou dus niet mogelijk zijn... Reageren
demontventoux Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 jammer bedankt voor de snelle reactie! demont Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Hallo,ik heb GTA op playstation 2, maar zou het ook graag hebben voor computer, maar 2x kopen vind ik wat idioot . Maar een buur heeft gta op computer. Kan ik nu op Comp gta spelen zonder de CD-Rom? Want ik zou dus de cd even willen lenen van hem, spel installeren en zo spelen. Maar heb ik telkens de cd nodig om te spelen of niet? demont Ik heb alle GTA's zowel op PC en PS2. EN geen enkele is zelfs illigaal Ik vind het niet zot om 2X te kopen. Reageren
Juice Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ja die heb je nodig. Ze zijn niet gek! meestal heb je wel de cd-roms nodig om te kunnen spelen. En vooral bij zo'n groot spel en zo'n populair spel. Denk maar aan GTA, The Sims, Tomb Raider. Reageren
SWYV Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 het kan wel zonder cd te spelen hoor, maar daarvoor heb jij crack voor nodig op dit forum is dit niet "welkom" om over cracks te bespreken maargoed Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Er is wel iets voor maar kost geld. Reageren
VforV Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Hallo,ik heb GTA op playstation 2, maar zou het ook graag hebben voor computer, maar 2x kopen vind ik wat idioot . Maar een buur heeft gta op computer. Kan ik nu op Comp gta spelen zonder de CD-Rom? Want ik zou dus de cd even willen lenen van hem, spel installeren en zo spelen. Maar heb ik telkens de cd nodig om te spelen of niet? demont kopieert het dan van hem ofzo (is het san-andreas? dan lukt het mss niet= te zwaar, denk ik) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 NO-CD crack is niet altijd illigaal want kijk maar bij Fifa 2000 en 2001 daar zij hij NO-CD terwijl ik mn fifa cd van 2000 of 2001 in had gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.