Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Nu de "winter" dus bijna voor de deur staat en er waarschijnlijk wel sneeuw gaat vallen. Leek het me leuk om het in SA ook te gaan laten sneeuwen. Alleen mijn vraag is kan dit wel, en zou iemand me hierbij kunnen helpen? Want ik denk zelf dat het best moeilijk is, en ik ben ook nog niet al te ver gevorderd met modden.

Graag reacties :)

Greetz, Martijn

Geplaatst:

Ik denk dat dit niet ken, omdat Rockstar Games denk ik, zoiets niet in de Data heb gestopt, je moet zelf anders eens gaan speuren in de Data :'D

Geplaatst:

ja dat is ook mogelijk maar beweging is snel naar beneden zelfs sneeuw valt niet zomaar naar beneden zoals regen he ;)

maar kan wel best proberen ikzelf heb er soort van zware storm in GTA VC gemaakt vandaag en zal dan voor winter sneeuw maken

Geplaatst:

Wat overv161 zegt bedoelde ik inderdaad, proberen de regen texture in sneeuw te veranderen. Alleen dan word de snelheid misschien een probleem.

Maargoed, ben benieuwd of het je gaat lukken sonny yoshi _O_

Geplaatst:
Wat overv161 zegt bedoelde ik inderdaad, proberen de regen texture in sneeuw te veranderen. Alleen dan word de snelheid misschien een probleem.

Maargoed, ben benieuwd of het je gaat lukken sonny yoshi _O_

De snelheid zou je misschien wel kunnen regelen met SCM coding :Y.

Geplaatst:

Weet iemand de regen-texture te vinden voor SA?

sonny yoshi heeft hem namelijk in VC gemaakt, alleen in de particle.txd van SA kan ik geen regen vinden helaas :N

Geplaatst:
Gaat sonny yoshi em in VC maken :N

Stop! :t Maak het in SA!!! :klap:

Ja, hij dacht dat de particle.txd (waar de regen in vice city staat) hetzelfde was als in SA, maar dat was dus niet zo :N

Geplaatst:
Speed van sneeuw kan je mogelijk tweaken via Memory Hacking.

Was iets te snel maar alsnog voordat je overhoofd ziet.

Geplaatst:
Speed van sneeuw kan je mogelijk tweaken via Memory Hacking.

Was iets te snel maar alsnog voordat je overhoofd ziet.

Had hem gelezen hoor ;)

Maar we moeten nu dus eerst nog de regen-txd van SA zien te vinden zodat we de sneeuw kunnen maken, alleen tot nu toe kunnen we hem niet echt vinden.

Weten mensen hem toevallig wel te vinden/of willen helpen zoeken?

Alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...