Jarno Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Wat ook kan is dat hij in Alpha gemaakt is. En dat de kleur (RGBA) opgeslagen wordt in memory. Net zoals de kleuren van de hud. Reageren
martYn Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Wat ook kan is dat hij in Alpha gemaakt is.En dat de kleur (RGBA) opgeslagen wordt in memory. Net zoals de kleuren van de hud. Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt, maar wil je hier dus mee zeggen dat het niet te veranderen is? Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik geloof er wel in. Maar dat laat maar zeggen de texture ontzichtbaar is (Alpha) (Dus wit) En dat de kleur gevormd wordt door Memory. Reageren
martYn Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Aha zo, nu snap ik het. En het kan inderdaad best kloppen want heel veel "plaatjes" die in de particle.txd zitten zijn inderdaad wit, sommige ook zwart en een ook groen. Wel erg jammer, want het leek me erg leuk als we het hadden kunnen laten sneeuwen in SA. Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Het kan ook. Maar dan moet je bijv. alleen de Alpha channel showen. Reageren
martYn Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Wat bedoel je precies alleen de Alpha channel showen? Hoe doe je dat? Dit is wat ik nu zie als ik particle.txd open: Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Je moet exporteren en dan krijg je volgens mij: naam.bmp naam_a.bmp En naam_a.bmp is de alpha. Daar staan bij sommige textures de vorm in. Reageren
martYn Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Het wilt helaas denk niet echt lukken, ik weet hoe je moet exporten en alles, maar ze blijven gewoon wit Is er misschien iemand hier die me wil en kan helpen? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Onder je texture staan 2 buttons. "Image" en "Alpha/Mask". Zorg dat je op Alpha/Mask drukt, dan kan je de alpha zien . Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb ergens een gevonden voor VICE CITY en de tijd. De banen waren besneeuwt al de gebouwen en het sneeuwde ook echt. maar er kwam wel geen zon meer of niks alleen maar sneeuw en de auto's slipte enzo twas echt prachtige mod. Bewerkt: 22 oktober 2005 door Matiscus Reageren
martYn Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik zie dat er helaas een stukje weg is van dit topic, maargoed. Ik heb nu dus de SPLASH textures gevonden, maar dat is eigenlijk alleen hoe de regen/sneeuw op de grond valt en niet echt uit de lucht valt helaas, dus ik vraag het nog een keer: Zijn er mensen die me willen helpen? Reageren
Tim Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Speed van sneeuw kan je mogelijk tweaken via Memory Hacking. Was iets te snel maar alsnog voordat je overhoofd ziet. Had hem gelezen hoor Maar we moeten nu dus eerst nog de regen-txd van SA zien te vinden zodat we de sneeuw kunnen maken, alleen tot nu toe kunnen we hem niet echt vinden. Weten mensen hem toevallig wel te vinden/of willen helpen zoeken? Alvast bedankt! Leuk idee, ik heb wel een goed idee, zodat het net lijkt dat er echt sneeuw is in sa, Je kan de regen texture veranderen (dat ben je al van plan). Maar om echt sneeuw te maken, moet je bijvoorbeeld de texture van het gras, en de bladeren van de bomen in sneeuw veranderen. Ook kun je wat extra sneeuw plekken op de straten maken p.s., in de missie dat je naar liberty city gaat, zie je ook dat daar sneeuw is, ik denk dat ze zo die sneeuw hebben gemaakt als hierboven is genoemt. veel suc6 Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Het klinkt goed :'D, maar: 1) Je sneeuw zal te snel vallen 2) Gebouwen zitten niet onder de sneeuw 3) Horizon is 'tropisch' 4) Er zijn 10 tallen natuur texturen die je allemaal moet aanpassen, waaronder overgangen (zoals gras naar zand). 5) Water moet dan ook anders. Maar ik wens je veel succes. Reageren
martYn Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 @Wauzi en Tim: Ja daarom, ik denk dat het daarom ook best veel werk word om zo'n mod te maken, ook heb ik nog niet alle textures gevonden en heb ik er ook niet al te veel tijd voor en zin in, heb binnenkort namelijk examenweek Dus alleen lukt het denk sowieso niet, als er dus mensen zijn die willen helpen; stuur me een PM. Anders helaas en maar wachten tot iemand anders ook op het idee komt Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik zou voor men plezier wel is van het water. Ijs proberen maken. Maar nu is men vraag hoe kan je instellen dat je op het water kan lopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.