Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat ook kan is dat hij in Alpha gemaakt is.

En dat de kleur (RGBA) opgeslagen wordt in memory.

Net zoals de kleuren van de hud.

Geplaatst:
Wat ook kan is dat hij in Alpha gemaakt is.

En dat de kleur (RGBA) opgeslagen wordt in memory.

Net zoals de kleuren van de hud.

Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt, maar wil je hier dus mee zeggen dat het niet te veranderen is?

Geplaatst:

Ik geloof er wel in.

Maar dat laat maar zeggen de texture ontzichtbaar is (Alpha) (Dus wit)

En dat de kleur gevormd wordt door Memory.

Geplaatst:

Aha zo, nu snap ik het. En het kan inderdaad best kloppen want heel veel "plaatjes" die in de particle.txd zitten zijn inderdaad wit, sommige ook zwart en een ook groen. Wel erg jammer, want het leek me erg leuk als we het hadden kunnen laten sneeuwen in SA.

Geplaatst:

Wat bedoel je precies alleen de Alpha channel showen? Hoe doe je dat?

Dit is wat ik nu zie als ik particle.txd open:

17wq.jpg

Geplaatst:

Je moet exporteren

en dan krijg je volgens mij:

naam.bmp

naam_a.bmp

En naam_a.bmp is de alpha.

Daar staan bij sommige textures de vorm in.

Geplaatst:

Het wilt helaas denk niet echt lukken, ik weet hoe je moet exporten en alles, maar ze blijven gewoon wit :N

Is er misschien iemand hier die me wil en kan helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ergens een gevonden voor VICE CITY en de tijd. De banen waren besneeuwt al de gebouwen en het sneeuwde ook echt. maar er kwam wel geen zon meer of niks alleen maar sneeuw en de auto's slipte enzo twas echt prachtige mod.

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Ik zie dat er helaas een stukje weg is van dit topic, :-( maargoed. Ik heb nu dus de SPLASH textures gevonden, maar dat is eigenlijk alleen hoe de regen/sneeuw op de grond valt en niet echt uit de lucht valt helaas, dus ik vraag het nog een keer: Zijn er mensen die me willen helpen?

Geplaatst:
Speed van sneeuw kan je mogelijk tweaken via Memory Hacking.

Was iets te snel maar alsnog voordat je overhoofd ziet.

Had hem gelezen hoor ;)

Maar we moeten nu dus eerst nog de regen-txd van SA zien te vinden zodat we de sneeuw kunnen maken, alleen tot nu toe kunnen we hem niet echt vinden.

Weten mensen hem toevallig wel te vinden/of willen helpen zoeken?

Alvast bedankt!

Leuk idee, ik heb wel een goed idee, zodat het net lijkt dat er echt sneeuw is in sa,

Je kan de regen texture veranderen (dat ben je al van plan). Maar om echt sneeuw te maken, moet je bijvoorbeeld de texture van het gras, en de bladeren van de bomen in sneeuw veranderen. Ook kun je wat extra sneeuw plekken op de straten maken

p.s., in de missie dat je naar liberty city gaat, zie je ook dat daar sneeuw is, ik denk dat ze zo die sneeuw hebben gemaakt als hierboven is genoemt.

veel suc6

:cya:

Geplaatst:

Het klinkt goed :'D, maar:

1) Je sneeuw zal te snel vallen

2) Gebouwen zitten niet onder de sneeuw

3) Horizon is 'tropisch'

4) Er zijn 10 tallen natuur texturen die je allemaal moet aanpassen, waaronder overgangen (zoals gras naar zand).

5) Water moet dan ook anders.

Maar ik wens je veel succes.

Geplaatst:

@Wauzi en Tim:

Ja daarom, ik denk dat het daarom ook best veel werk word om zo'n mod te maken, ook heb ik nog niet alle textures gevonden en heb ik er ook niet al te veel tijd voor en zin in, heb binnenkort namelijk examenweek :-(

Dus alleen lukt het denk sowieso niet, als er dus mensen zijn die willen helpen; stuur me een PM. Anders helaas en maar wachten tot iemand anders ook op het idee komt ;)

Geplaatst:

Ik zou voor men plezier wel is van het water. Ijs proberen maken. Maar nu is men vraag hoe kan je instellen dat je op het water kan lopen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...