Jump to content

cut troath bussiness

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet het rymebook van maddogg terug zien te krijgen van og loc.

eerst moet je hem volgen in een hovercraft tot de pier en daarna in een kart.

Geplaatst:

CJ_.

Ik zal Pietjens een beetje aanvullen, misschien dat het dan ietsje duidelijker is.

Je gaat proberen het Rhyme boek te stelen. Dus ga naar de gele marker op de kaart (in Flint Country). Dan zie je OG loc. Hij zal proberen te onstappen, Volg hem met de Hovercraft, het heeft geen enkele zin om hem proberen te beschieten of zo, omdat de achtervolging toch hetzelfde afloopt. Ben je bij de Pier zal hij een Kart nemen, dan pak jij ook een Kart. Er volgt nu een best lange achtervolging. Na zwoelen en zweten van het achtervolgen komt er een filmpje... (bekijk het zelf maar) en dan is de missie gehaald.

Nu op naar Sweet's missies! ;)

Succes.

Koos. :bier:

Geplaatst:
hij ontsnapt altijd met die kart :duh:

Gewoon rustig blijven, en in de bochten geen gas geven. De kart is nogal licht, en vliegt zo de bocht uit. Zet anders je savegame in dit topic. Dan doet iemand anders de missie voor je, en krijg je de savegame terug waarop de missie gehaald is.

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien kun je op de nieuwe site van GTAGames wel wat vinden over de missie.

Veel succes nog! ;)

Bewerkt: door Froodooo
wat krijg je in het filmpje te zien? is het vet filmpje? zonee dan plaats ik een save game

In het filmpje krijg je te zien dat je het rhyme book terug steelt. En dat een producer genaamd Jimmy Silverman je nieuwe nummer wil produceren. Madd Dogg zal nu aan zijn nieuwe nummer gaan werken in Madd dogg's mansion, met jou als zijn manager.

Bewerkt: door GTAspeler
wat krijg je in het filmpje te zien? is het vet filmpje? zonee dan plaats ik een save game

Filmpje is niet al te geweldig. Er zijn veel beteren. Er gebeurd niets bijzonders, dus je kunt deze missie gerust door iemand anders laten doen.

Maar het blijft natuurlijk mijn mening dat het filmpje niet geweldig is. Misschien vindt jij het wel leuk, maar ik denk het niet.

Gunslinger

EDIT: GTAspeler was iets eerder. :)

Bewerkt: door Gunslinger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...