Jump to content

F.E.A.R.

BeatboxGamer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zat rond te snuffelen op dit forum en het verbaasde me dat F.E.A.R. er niet bij zat. Nou bij de meeste gamers klinkt dit spel niet geheel onbekend.

Hier wat informatie!

F.E.A.R staat voor First Encounter Assault Recon en de spelnaam is uiteraard dubbelzinnig. Je bent lid van een team supersoldaten dat alleen wordt ingeschakeld bij heel grote problemen. In het eerste level word je daarom meteen in die actie gegooid. Hoewel we niet al teveel willen verklappen rond het verhaal, kunnen we mededelen dat je in het begin drie teammaten hebt (uiteraard met wisselende functies) en verder regelmatig flashbacks en dergelijke voorgeschoteld krijgt. Het plot wordt regelmatig omgedraaid, tot je er als speler misselijk van wordt. Bovendien krijg je te maken met gezichten die op je af komen en natuurlijk de mysterieuze Alma, die je ook al in de geheimzinnige teasercampagne gezien kon hebben.

Behalve een singleplayer bevat F.E.A.R. ook een multiplayer modus. Om je tegenstanders te overmeesteren, heb je keuze uit een ruim wapenarsenaal: Double Pistols, Submachine Gun (SMG), Combat Shotgun, Assault Rifle, Nail Gun, Semiautomatic Assault Rifle en een Plasma Gun. In het begin van elke modus kun je slechts één van deze wapens kiezen. Door elk level heen kun je ook wapens van vijanden oppikken, of unieke wapens, die je niet in het beginscherm kunt kiezen, zoals een Rocket Launcher of een mijn. Je kunt maximaal drie wapens dragen. Wees echter niet bang dat je geen kans maakt als je de Double Pistols kiest en je tegenstander een Combat Shotgun heeft. Met de pistolen kun je namelijk een stuk beter richten dan met een shotgun. De verschillende wapens zijn door dergelijke uitwerkingen allemaal goed in balans.

Bron:Insidegamer.nl

030805_fear.jpg

Nou ben ik benieuwd aangezien ik hem zelf ook speel (ben net begonnen maar vind hem nu al top!) wat jullie er van vinden/vonden(voor sommige hardcore-gamers onder ons :puh:). Ik vind hem nu al top alleen schrik me af en toe de ......je weet wel. ;)

Ik hoor jullie meningen graag!

Bewerkt: door BeatboxGamer
Geplaatst:
Ik heb dit spel ook en ik schrik ook wel vaak, vooral met dat meisje.

Inderdaad. Alleen t valt op tegenwoordig krijgen we fobieen als het gaat om kleine meisjes.

Ik bedoel je ziet het in films en nu in een spel. Ik noem er een paar op

The Grudge

The Ring

The Ring 2

FEAR.

Ik bedoel kijk waarom nemen ze niet is een klein jongetje ofzo? Of een zwangere goudvis?

Maar je hebt gelijk General Lee als je ineens een bebloed en dood hoofd op je beeldscherm ziet dan wil je nog wel eens schrikken. ;)

Voor de mensen die hem niet hebben: Een ware topper deze gaat zeker voor Spel van het jaar samen Call Of Duty 2 denk ik.

Geplaatst:

Ik ga dit spel ook kopen, het lijkt me een heel mooi spel. Ik wou ook vandaag of morgen iets over dit spel posten, maar je bent me voor. :)

Zover ik gehoord en gelezen heb, moet dit een heel gaaf spel zijn.

Geplaatst:

Ik heb veel gehoord over F.E.A.R. maar toen ik de SP en MP demo downloade had ik bij beide lag .. en erg ook ... en een vriend van me ook dus ... wat zijn de systeem eisen van het spel ?

want battlefield en SA lopen wel goed op me pc's

Greetz GizmO

Geplaatst:

Niet vergeten he, voor alle nieuwsgierigen onder ons, die benieuwd zijn hoe het spel eruit ziet. Vanavond om 18.00 op veronica.

Geplaatst:
Ik heb veel gehoord over F.E.A.R. maar toen ik de SP en MP demo downloade had ik bij beide lag .. en erg ook ... en een vriend van me ook dus ... wat zijn de systeem eisen van het spel ?

Greetz GizmO

Hij is een stuk zwaarder dan BF2 en Sa.

Systeem Specs:

Operating System: Windows® XP, x64 or 2000 with latest service pack installed

Processor: Pentium® 4 1.7 GHz or equivalent processor

RAM: 512MB of RAM or more

Video Card: 64MB GeForce™ 4 Ti or Radeon® 9000 video card; Monitor that can display in 4:3 aspect ratio; SUPPORTED CHIPSETS* ATI™ Radeon® 9000 Series, Radeon® 9500 Series, Radeon® 9600 Series, Radeon® 9700 Series, Radeon® 9800 Series, Radeon® X600 Series

Hard Drive: 5.0 GB free Hard Drive Space for installation; Additional hard drive space for a swap file and saved game files.

CD-ROM: DVD-ROM

Processor: 16-bit DirectX® 9.0 compliant sound card with support for EAX™ 2.0

Geplaatst:

Ja, ik heb hem!

Gister even gespeeld, vond de controllers een beetje raar maar voor de rest zag het er allemaal goed uit!

Ook al heb ik maar 10 minuutjes gespeeld, ik schrok toch al, als je bijvoorbeeld een man door de gang ziet lopen, je volgt hem en weg is hij!

• 4 weken later...
Geplaatst:
Ik heb dit spel ook en ik schrik ook wel vaak, vooral met dat meisje.

Inderdaad. Alleen t valt op tegenwoordig krijgen we fobieen als het gaat om kleine meisjes.

The Grudge

The Ring

The Ring 2

FEAR.

Ik bedoel kijk waarom nemen ze niet is een klein jongetje ofzo? Of een zwangere goudvis?

Maar je hebt gelijk General Lee als je ineens een bebloed en dood hoofd op je beeldscherm ziet dan wil je nog wel eens schrikken. ;)

Voor de mensen die hem niet hebben: Een ware topper deze gaat zeker voor Spel van het jaar samen Call Of Duty 2 denk ik.

de Exorsist niet te vergeten.

Geplaatst:
~> GizmO <~ said

Greetz GizmO

[end]

Hij is een stuk zwaarder dan BF2 en Sa.

Systeem Specs:

Operating System: Windows® XP, x64 or 2000 with latest service pack installed

Processor: Pentium® 4 1.7 GHz or equivalent processor

RAM: 512MB of RAM or more

Video Card: 64MB GeForce™ 4 Ti or Radeon® 9000 video card; Monitor that can display in 4:3 aspect ratio; SUPPORTED CHIPSETS* ATI™ Radeon® 9000 Series, Radeon® 9500 Series, Radeon® 9600 Series, Radeon® 9700 Series, Radeon® 9800 Series, Radeon® X600 Series

Hard Drive: 5.0 GB free Hard Drive Space for installation; Additional hard drive space for a swap file and saved game files.

CD-ROM: DVD-ROM

Processor: 16-bit DirectX® 9.0 compliant sound card with support for EAX™ 2.0

Dan moet het wel lukken denk ik.

GizmO :bier:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik heb met een paar meegekeken. het is mijn genre niet echt. ik heb wel helemaal dubbel gelegen om de onderschriften bij de PU.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het ook vandaag op mijn pc. Nou, heb een tijd zitten kloten met de grafische instellingen want het ene keer loopt het spel goed en snel en andere keer mega traag. Tja, je begint in een auto en je hoord de hele tijd zo'n rot geluid als of elke moment die meisje achter je kan staan...

De graphics zijn fantastisch, toen ik in dat gebouw kwam en ik liep even later door een gang en ging rechts af, zag een wolk bewegen en het leek mijn kant op, ik ging in zijn R achteruit en zag die kop voor mij en heet eerste wat ik deed is op de ESC slaan, nu staat et spel nog aan en ik ga straks weer verder. Het begint al donker te worden hier...

de Exorsist niet te vergeten.

Inderdaad, die moeten wij niet vergeten want dat is de oudste en de engste film die ooit is gemaakt. (Staat ook op de doos) En de film is een keer opnieuw gefilmd voor de geluids en nieuwe computer kwaliteit.

Edit:

Ik zit nog steeds in het begin en ik kan het niet meer. Die k*t geluid irriteer mij. Deze spel is niks voor mij.

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

Ik heb hem ook maar speel niet zo vaak is wel leuk! Vooral met dat meisje, jullie hebben wel gelijk die meisjes komen er steeds meer in voor.

Geplaatst:
Alleen t valt op tegenwoordig krijgen we fobieen als het gaat om kleine meisjes.

The Grudge

The Ring

The Ring 2

FEAR.

Ik heb hem ook maar speel niet zo vaak is wel leuk! Vooral met dat meisje, jullie hebben wel gelijk die meisjes komen er steeds meer in voor.

The Grudge was volgens mij tog echt met een jongetje die naakt door het huis renden. Die ander wa zijn moeder, een vrouw dus. :-)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...