X-TX Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Je zou maar bang worden voor een meisje. Ik kende vroeger een die in Leeuwarden woonde. Ze zat op Judo ofzo en ze gaat je kapot krabben als je grote mond hebt. Zelfs jongens van 16, 17 (zij was zelf 14, bijna 15) konden er weinig tegen. Maar om een meisje in zo'n positie te zetten dat het eng word ben je wel even zoet mee. Waarom steeds meisjes uitgekozen worden heeft en een ander ding. Een jonge, daar word je niet zo snel bang voor. Exorcist is een film, dat gebaseerd is op een verhaal dat al best oud is. Voor de gene die het nog niet weten: Er was een jonge, normaal net als wij. Na een tijd toen de pubertijd bij hem begon kwamen rare activiteiten bij hem thuis. Het begon bij kleine dingen zo als spullen die door zijn kamer vlogen. Volgens gelovigen was hij bezeten door de Duivel. Hoe langer hoe raarder het werd. De kast ging vanzelf voor de deur. Er kwam tekst op zijn borst: 'Satan' en noem maar op. De priesters konden er niks tegen doen, ze probeerden en probeerden de Duivel uit zijn lichaam te drijven maar het wou maar niet lukken (vind ik ook niet zo gek) en hij werd in een ziekenhuis geplaatst. Op de 2e (volgens mij 2e) paasdag hoorde je heel harde knal dat door het hele ziekenhuis hoorbaar was. Daarna is er niks meer gebeurd met de jonge. Al wouden de priesters het niet geloven en lieten hem nog paar dagen onder het toeziende oog in het ziekenhuis. Dit en meer was op Discovery. Het verhaal van Exorcist is gebaseerd op wat hier boven is gebeurd. Dit verhaal stond in die tijd ook in grote letters in alle kranten. Als je het aan mij vraagt is de pure onzin. Alles werd ook verklaard in de documentere op Discovery. Je zag toen ook de raarste beelden en het was nog 's avonds ook. Mensen die schreeuwden, epilepsie aanvallen kregen noem maar op. Maar de wetenschappers hadden overal antwoord op. Toen kwam zo'n priester in beeld die ik echt eng vond en die zei: 'Je kunt in de ogen van de ongelovigen zien dat ze bezeten zijn door de Duivel.' en ja ik ben ongelovig. Alleen er was zo erg ingezoomd op die vent die ik bang voor hem werd. Zo erg dat als ik maar een gebed kende dat ik gelijk zou bidden. Het is dus daarom misschien zo dat er steeds een meisje word uitgekozen. Er zijn stapels aan films waar de meisjes de hoofdrol spelen. Hij is bijna nooit een jonge. Je hebt IT (clown) maar daar kun je alleen om lachen. En verder weet ik niet. Ik kijk niet zo veel naar horror. Reageren
Tiel_hkp Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 ik vind ut wel een vette game vooral met dat sletje erin door haar schrik je wel vaak en op het eind die explosie ziet er wel relaxt uit. Reageren
.Syfes Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik ken de game en de film heb ik gezien ik was echt wel ........bang :$ Reageren
energie Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 hey F.E.A.R. is wel een stoer spel maar als ik verder in de single player game kom krijg ik opeens zwart beeld en ik zie alleen nog maar me gun terwijl ik het bij iemand anders heb getest en die heeft dat niet! kan iemand me mischien helpen het op te lossen? Reageren
energie Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 naa laat maar zitten ik heb geen hulp meer nodig ik ga binnekort een nieuwe (en eige pc) kopen uwh... X-TX dit gaat over F.E.A.R. niet over films enzo... Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) ik heb de demo van FEAR gespeelt en het is een vet spel man! ik ben wel eens geschrokken hoor. (doet het amper onder mijn k*t 1.5Ghz) EDIT @ energie: je mag op dit forum niet dubbelposten, maar dat wist je nog niet denk ik. Bewerkt: 15 augustus 2006 door brbgtaplayer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.