Jump to content

MYSQL error bij overgezet forum

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een forum overgezet naar een andere host (dus andere database etc).

Als je nu wilt poste krijg je deze MYSQL error:

mySQL query error: UPDATE ibf_members SET posts=posts+1, points=points+,last_post='1129993393'WHERE id='2'

mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'last_post='1129993393'WHERE id='2'' at line 1
mySQL error code: 
Date: Saturday 22nd of October 2005 05:03:13 PM

Wat kan ik hieraan doen? alvast bedankt.

Geplaatst:

Waarschijnlijk kun je wel informatie vinden over die fout op een zoekmachine, bijvoorbeeld Google. Succes ermee! ;)

Geplaatst:

Argh,

ik zie dat de laatste post wegzijn. :ch:

Maarja op joriz zijn vraag: De board versie is 1.3.1 en de mysql van oude host was 4.1.11 de nieuwe is 4.1.13. :engel:

Geplaatst:

Zoek effe op de website van Mysql naar problemen bij het omzetten van een database bij een versieverschil.

Dit forum gebruikte eerst ook een andere mysql versie op de oude server. Bij het exporteren moest je dan een extra command opgeven om dit deels te fixen.

Iedergeval succes.

Geplaatst:
This query will fail on any MySQL version. There must be an error in the application.

Something should come after points=points+...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...