Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Ik vond dit tussen de txd files van sanandreas: DEZE TEXTURE IS VAN DE PC VERSIE Bewerkt: 22 oktober 2005 door Hit Reageren
Gunslinger Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Ik vond dit tussen de txd files van sanandreas: Er zijn meerdere textures op de DVD te vinden die niet gebruikt worden. Maar ook al zou deze texture gebruikt worden, dan zou het echt een heel klein detail kunnen zijn. Bijvoorbeeld een kaartje uit VC, dat ergens op een tafel ligt. Verder zijn er vele verwijzingen naar de vorige GTA's (zie dit topic). Het is in ieder geval niet zo dat Vice City echt in San Andreas zit. Gunslinger Bewerkt: 22 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
Ikkes Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Ik vond dit tussen de txd files van sanandreas: Had ik inderdaad ook al gezien. Maar op de Dvd staan verschillende textures die niet gebruikt worden. Dus vandaar :'D Edit: Gunslinger was me voor Bewerkt: 22 oktober 2005 door ikkes Reageren
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Deze texture is van de PC!! Reageren
Rekam Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 San Andreas staat op een dvd, maar niet alle textures worden gebruikt. Reageren
Ikkes Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik denk dat jij het heb gevonden met imgtool? Je installeerd het spel op je pc en dan worden die dingen ook overgezet. Dus ook de dingen die niet gebruikt worden. Kortom: Tijdens het installeren worden alle textures die op de dvd staan overgezet op je pc Reageren
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 oooooh zo bedoel je met dvd ik dacht ps2 dvd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.