Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik was aan het kijkuh tussen txd files en ik vond plaatjes van deleted stippers waarschijnlijk omdat het te sex achtig was is het verwijderd uit game Gevonden voor jullie Hier is screeniej:
rick15465 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Mooi gevonden iemand die kan modden kan ze er misschien inzetten?
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Geinig. Ga er mee spelen als dat kan en daar een screen van laten zien.
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) je moet gewoon de naam verandere van een bestaande die je hebt DENK IK Bewerkt: 22 oktober 2005 door Hit
Rekam Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Dit moet wel leuk zijn, nieuwe strippers.
boyd12 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik kan wel modden this niej moeilijk je moet gewoon de naam verandere van een bestaande die je hebt Dat is geen modden dat is het instaleren van mods
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ijndelijk ik vind iets goeds
Flame^ Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Deze heb ik ook al gevonden en ik kan ze ook in het spel krijgen voor degene die het willen, er zijn ook meerdere dan de 2 die jij hebt laten zien . Ik edit mijn post wel als ik ze in het spel heb . Door een foutje van mij is er 1 niet in het spel gekomen, die zet ik er straks nog wel even in . BTW, het is een vage foto, ik weet het . Ook zitten degene die jij hebt gevonden wel in het spel, deze vind je in een "Strip Club" . Deze zitten er volgens mij niet in..
Silverwing Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Je kunt ze zien in een of andere missie met Jizzy waar je in zijn Club bent, dan kan je deze strippers/hoeren zien.
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Deze heb ik ook al gevonden en ik kan ze ook in het spel krijgen voor degene die het willen, er zijn ook meerdere dan de 2 die jij hebt laten zien .Ik edit mijn post wel als ik ze in het spel heb . Kweet maar kep ff geen zin alle plaatjes te posten
Insane Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 haha, straks kost dat R* weer miljoenen , nee geintje, maar je kan ze ook zien in zo'n stripclub ergens in de desert, vlakbij Las Venturas
Hit Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 KLOPT NIET, kweet welke strip club je bedoelt maar daar kan je ze niet zien ^.^"
Vingauld Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Deze heb ik ook al gevonden en ik kan ze ook in het spel krijgen voor degene die het willen, er zijn ook meerdere dan de 2 die jij hebt laten zien .Ik edit mijn post wel als ik ze in het spel heb . Door een foutje van mij is er 1 niet in het spel gekomen, die zet ik er straks nog wel even in . BTW, het is een vage foto, ik weet het . Ook zitten degene die jij hebt gevonden wel in het spel, deze vind je in een "Strip Club" . Deze zitten er volgens mij niet in.. Deze zijn wel te vinden in het spel, namelijk in die stripclub, ze zijn behoorlijk herkenbaar met die bloem en vuur tattoo
P-Jamma Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Zoals Silverwing al heeft gezegt: Je kunt ze zien in de missie van Woozie, tijdens de race...
Recommended Posts