Jump to content

Deleted stippers GEVONDEN

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was aan het kijkuh tussen txd files en ik vond plaatjes van deleted stippers waarschijnlijk omdat het te sex achtig was is het verwijderd uit game

Gevonden voor jullie :puh:

Hier is screeniej:

dance19xk.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

je moet gewoon de naam verandere van een bestaande die je hebt :puh:

DENK IK :puh:

Bewerkt: door Hit
Geplaatst:
Ik kan wel modden this niej moeilijk je moet gewoon de naam verandere van een bestaande die je hebt :puh:

Dat is geen modden dat is het instaleren van mods :bonk::bonk::sst:

Geplaatst:

Deze heb ik ook al gevonden en ik kan ze ook in het spel krijgen voor degene die het willen, er zijn ook meerdere dan de 2 die jij hebt laten zien ;) .

Ik edit mijn post wel als ik ze in het spel heb ;) .

Door een foutje van mij is er 1 niet in het spel gekomen, die zet ik er straks nog wel even in :) .

gallery2037gx.th.jpg

BTW, het is een vage foto, ik weet het :puh: .

Ook zitten degene die jij hebt gevonden wel in het spel, deze vind je in een "Strip Club" . Deze zitten er volgens mij niet in..

Geplaatst:

Je kunt ze zien in een of andere missie met Jizzy waar je in zijn Club bent, dan kan je deze strippers/hoeren zien.

Geplaatst:
Deze heb ik ook al gevonden en ik kan ze ook in het spel krijgen voor degene die het willen, er zijn ook meerdere dan de 2 die jij hebt laten zien ;) .

Kweet maar kep ff geen zin alle plaatjes te posten

Geplaatst:

haha, straks kost dat R* weer miljoenen :puh: , nee geintje, maar je kan ze ook zien in zo'n stripclub ergens in de desert, vlakbij Las Venturas ;)

Geplaatst:

Door een foutje van mij is er 1 niet in het spel gekomen, die zet ik er straks nog wel even in :) .

gallery2037gx.th.jpg

BTW, het is een vage foto, ik weet het :puh: .

Ook zitten degene die jij hebt gevonden wel in het spel, deze vind je in een "Strip Club" . Deze zitten er volgens mij niet in..

Deze zijn wel te vinden in het spel, namelijk in die stripclub, ze zijn behoorlijk herkenbaar met die bloem en vuur tattoo

Geplaatst:

Zoals Silverwing al heeft gezegt: Je kunt ze zien in de missie van Woozie, tijdens de race...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...