vaneil Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Hoi, ik heb een probleem en weet niet wat ik moet doen; ik moest bij de missie 'life's a beach' (of zoiets) naar een strandfeest om denk ik een busje met boxen te stelen. Ik moet dan naar de dj om er mee te praten. Je moet dan in de rode cirkel, wat ik heb gedaan.... Maar zodra ik in de rode cirkel ga staan, krijg ik een gesprek dat ik positief beantwoord, waarop ik een antwoord terugkrijg. en dan gebeurt er niets meer. ik blijf voor de dj staan en er verandert niks. Ik denk dat ik uiteindelijk in een minigame terecht moet komen, maar weet niet hoe. p.s. Heb dit op de xbox Heb verschillende huizen gekocht Het de missies van "Vialpando" nog niet afgerond Hopelijk kan iemand mij helpen B.V.D Thomas Reageren
braxe2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 je moet de auto stelen als die vrouw instapt. Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Je moet gewoon wachten totdat de DJ wat zegt. Als het niet lukt, probeer het dan een keer opnieuw. Op alle vragen van de DJ moet je trouwens positief beantwoorden. Je moet daarna gaan dansen en daarna inderdaad het busje stelen. Succes ermee! Reageren
vaneil Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik snap heus wel hoe een missie gaat.... het probleem is dat de missie niet opstart bij mij. Dat is een probleem en ik weet niet wat de oorzaak is Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Hey vaneil, Dit probleem had ik ook als ik het voor de allereerste keer speelde. Ook al zegt de DJ niks, toch moet je positief blijven antwoorden. Uiteindelijk zal de missie wel starten. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Misschien je CD goed schoon maken? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Je CD goed schoonmaken is op zich een proper advies, maar helpt bij deze missie geen zier (al kan het nooit geen kwaad). Het is wat Dizzee al zei. De DJ vraagt je iets, daar moet je JA op zeggen. Dan zwijgt ze en moet je weer JA zeggen. En vervolgens begint het gedans...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.