Jump to content

beach party (xbox)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

ik heb een probleem en weet niet wat ik moet doen; ik moest bij de missie 'life's a beach' (of zoiets) naar een strandfeest om denk ik een busje met boxen te stelen. Ik moet dan naar de dj om er mee te praten. Je moet dan in de rode cirkel, wat ik heb gedaan.... Maar zodra ik in de rode cirkel ga staan, krijg ik een gesprek dat ik positief beantwoord, waarop ik een antwoord terugkrijg. en dan gebeurt er niets meer. ik blijf voor de dj staan en er verandert niks. Ik denk dat ik uiteindelijk in een minigame terecht moet komen, maar weet niet hoe.

p.s. Heb dit op de xbox

Heb verschillende huizen gekocht

Het de missies van "Vialpando" nog niet afgerond

Hopelijk kan iemand mij helpen

B.V.D

Thomas

Geplaatst:

Je moet gewoon wachten totdat de DJ wat zegt. Als het niet lukt, probeer het dan een keer opnieuw. Op alle vragen van de DJ moet je trouwens positief beantwoorden. Je moet daarna gaan dansen en daarna inderdaad het busje stelen.

Succes ermee! ;)

Geplaatst:

Ik snap heus wel hoe een missie gaat....

het probleem is dat de missie niet opstart bij mij. Dat is een probleem en ik weet niet wat de oorzaak is :?

Geplaatst:

Hey vaneil,

Dit probleem had ik ook als ik het voor de allereerste keer speelde.

Ook al zegt de DJ niks, toch moet je positief blijven antwoorden.

Uiteindelijk zal de missie wel starten. ;)

Geplaatst:

Je CD goed schoonmaken is op zich een proper advies, maar helpt bij deze missie geen zier (al kan het nooit geen kwaad). Het is wat Dizzee al zei. De DJ vraagt je iets, daar moet je JA op zeggen. Dan zwijgt ze en moet je weer JA zeggen. En vervolgens begint het gedans......

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...