Jump to content

iets heel stom

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik GTA sa speel dan is het juist alsof de huizen in de verte nog moeten gemaakt worden. snap je wat ik bedoel?

Geplaatst:

Dat komt omdat je instellingen dan nog niet zo hoog staan. Als je bij de opties de Drawing Distance helemaal omlaag hebt staan, dan is het inderdaad zo alsof de gebouwen nog 'gemaakt' moeten worden. Als je de Drawing Distance helemaal omhoog hebt staan, dan zie je de huizen wel gewoon in de verte. Dus als je niet wilt dat je de huizen niet ziet, moet je dat aanpassen. Succes! ;)

Geplaatst:

Ik sluit me aan bij Froodoo, maar ik heb nog een aanvulling:

het kan zijn dat je pc niet heel snel is en dat hier door het laden langer duurt.

Geplaatst: (bewerkt)

het gaat al wat beter maar nog niet optimaal. Kan je nog wat dingen zeggen dat ik kan doen op het beter te maken?

alvast bedankt!!! :cya:

EDIT: sorry voor de dubbelpost zie het nu pas :N

Bewerkt: door gta-freak2
Geplaatst:
het gaat al wat beter maar nog niet optimaal. Kan je nog wat dingen zeggen dat ik kan doen op het beter te maken?

alvast bedankt!!! :cya:

EDIT: sorry voor de dubbelpost zie het nu pas :N

Waarschijnlijk kun je er verder niet heel veel aan doen. Misschien is je processor of videokaart niet zo sterk.

Misschien helpt het om Visual FX Quality wat hoger te zetten, maar ik denk het niet.

Wat zijn je systeem specs (processor en videokaart)?

Gunslinger

Geplaatst:

Wat het probleem ook kan zijn is dat je videokaart niet goed genoeg is. Hierdoor duurt het laden langer en krijg je dus pas later de huizen goed zichtbaar. Als dit zo is adviseer ik je een nieuwe videokaart te kopen want hij doet het nu nog wel maar als een nieuw zwaarder spel uitkomt gaan de problemen zich opstapelen.

Ik weet dta ze duur zijn maar dan heb je ook wat. Koop nou geen kaart van €50 want daar kan je mischien een jaar mee vooruit kop dan gelijk een duurdere kaart waarmee je drie jaar voor uit kan. Met duurdere bedoel ik €100,- of meer.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een MSI NVidia GeForce 6600GT (€269) zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig

Bewerkt: door ammunation
Geplaatst:
Ik heb een MSI NVidia GeForce 6600GT (€269) zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig

Dit zou een goede video-kaart moeten zijn :Y ,kijk eens in je display options (in SA) en kijk of draw distance en visual quality op het hoogste staan ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...