peter99 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik ben (zoals velen al weten )bezig met een car-mod ik heb sabretest.3DS gedownload en die ben ik bezig met verbouwen maar als ik hem ga texturen ,komt de textuur ook op de ramen ,dat wil ik niet is hier een oplossing voor ? en kan k sabretest.3DS wel ombouwen en er in rijden ook ? gr.peter Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Je kan er niet zo mooi inrijden. Ook 'damaged'-objects gedaan e.d? En animaties? Zo simpel is het niet denk ik. Iig veel succes. En die sabretest.3ds is echt alleen voor Scalen in 3DS volgens mij. Reageren
peter99 Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) dit is het probleem : Bewerkt: 22 oktober 2005 door peter99 Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Dat komt gewoon omdat het zo ge-exporteerd is. Dat dus ramen en voorkant zelfde textures krijgen. Reageren
peter99 Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) is al gefixt @jarno: komt ie in het spel er goed uit ? en als je van binnen naar zo,n raam kijkt zie je dat niet en heeft er niet iemand het model van een sabre uit sa ? Bewerkt: 22 oktober 2005 door peter99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.