peter99 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) heeft iemand een download van gta sa ? maakt niet uit oif er save games bij zitten ik kan er nergens een vinden vraagt ie bij het instaleren geen code ofzow ? heeft dus iemand zo,n gta sa download voor mij ? als dit niet mag sluit dit dan gr.peter P.S sorry,dat dit in het verkeerde forum staat ,verplaats hem maar Bewerkt: 22 oktober 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Koop GTA San Andreas maar in de winkel! Downloaden is illigaal, en dus mogen we je niet helpen. Het kost maar €49,99.-. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Ja dat is illegaal, en het staat in het verkeerde forum... En bij veel winkels is GTA San Andreas nog maar €20,- voor de Playstation2... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 sluiten maar !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 sluiten maar !!! Ik zal je een waardevolle tip geven, kijk hoe de SuperLeden en MegaLeden posten... Dan zul je dit soort dingen niet meer tegen komen... en reageer hier voor je eigen bestwil niet op okee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.