Jump to content

I don't give a fuck

Recommended Posts

Geplaatst:

Laatst hoorde ik het liedje I dont give a fuck van 2pac in San Andreas, het viel me op dat ongeveer in het midden van het liedje een andere rapper in voorkomt.. Weet iemand wie deze rapper is? ik heb hem volgens mij al vaker horen voorkomen in andere liedjes van Tupac maar ik vraag het me gewoon af..

Btw, heb al in songteksten gezocht en google gebruikt maar daar kwam ik niks tegen.

Geplaatst:

ja dat vroeg ik me eerst ook af eerst dacht ik dat het Swoop G was maar dat bleek niet zo te zijn, ik zoek het ook nog steeds maar volgens mij is het k-ci

Geplaatst:
ja dat vroeg ik me eerst ook af eerst dacht ik dat het Swoop G was maar dat bleek niet zo te zijn, ik zoek het ook nog steeds maar volgens mij is het k-ci

Het is Khadafi :Y

Geplaatst:

dat is tog dat ventje uit de outlawz die was doodgeschoten omdat hij de moordenaar van 2pac kon identificeren?

Geplaatst:

dat is tog dat ventje uit de outlawz die was doodgeschoten omdat hij de moordenaar van 2pac kon identificeren?

Ja klopt helaas is hij meteen vermoord toen hij het wist wie dat was :N

Geplaatst: (bewerkt)

ze zeggen dat het ook een ongeval was

napoleon ook een rapper van outlawz

zijn neef en kadafi ware aan spele met een geweer en het ging af maar als da waar is nog ni

helemaal bevestigd

@Tim14 Kadafi is het ni , omdat hij zat bij de outlawz

en die lied i dont give a fuck is tupac samem met de groep digital underground dat was zijn vorige groep

Bewerkt: door Eazy E
Geplaatst:
ze zeggen dat het ook een ongeval was

napoleon ook een rapper van outlawz

zijn neef en kadafi ware aan spele met een geweer en het ging af maar als da waar is nog ni

helemaal bevestigd

@Tim14 Kadafi is het ni , omdat hij zat bij de outlawz

en die lied i dont give a fuck is tupac samem met de groep digital underground dat was zijn vorige groep

Gek.. hij lijkt enorm veel op Khadafi! btw bedankt voor de info over Khadafi dat ie is doodgeschoten, ik ga er direct meer info over zoeken..

Maar weet iemand ook niet precies wie die rapper is? in dat liedje is hij namelijk erg goed bezig, ook al is het maar een klein stukje.

Geplaatst: (bewerkt)

Zal het even opzoeken voor jou .

Zal zo me bericht editten .

Edit : Ik heb Shock G gevonden en Humpty Hump .

Dat zijn de andere rappers maar ik weet niet wie er in het midden rapt .

Bewerkt: door Eazy E

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...