Scott16 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Zijn jullie nog van plan om naar een Event te gaan? Ik wel. In november ga ik met vrienden naar Qlimax, te vinden in Ahoy Rotterdam. Volgend jaar naar Sensation Black in de Amsterdam Arena Whoe! Can't wait Hebben jullie nog leuke ervaringen? Of gaan jullie nog? Qlimax (Waar ik dus in November naartoe ga) Sensation Bewerkt: 22 oktober 2005 door .:Scott:. Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Mij lijkt het heerlijke sfeer op zo'n event. Ik hoop dat ik er met me 16de wel heen mag/kan.. Reageren
Scott16 Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Mij lijkt het heerlijke sfeer op zo'n event.Ik hoop dat ik er met me 16de wel heen mag/kan.. Voor Sensation moet je 18 zijn, en ik kom er gewoon in. Ze controleren alleen of je wapens hebt en dan mag je doorlopen. Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Mij lijkt het heerlijke sfeer op zo'n event.Ik hoop dat ik er met me 16de wel heen mag/kan.. Voor Sensation moet je 18 zijn, en ik kom er gewoon in. Ze controleren alleen of je wapens hebt en dan mag je doorlopen. Sensation White vind ik niks aan! Black is al beter.. ik ga liever een keer naar iets als Masters Of Hardcore Reageren
Scott16 Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 White is alleen trance (The Anthem was dit jaar wel goed, tja, Armin van Buuren met Serenity hé ). Ik ga ook naar Black, daar is Hardstyle & Hardcore, meer mijn ding. Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 White is alleen trance (The Anthem was dit jaar wel goed, tja, Armin van Buuren met Serenity hé ). Ik ga ook naar Black, daar is Hardstyle & Hardcore, meer mijn ding. Alhoewel ik de White Edition er mooier vind uit zien, al die witte pakjes aan Aleen de Black is wel beter, betere muziek enzo.. ik wil echt een keer naar zo'n event als Masters of Hardcore of Qlimax. Reageren
Scott16 Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 White is alleen trance (The Anthem was dit jaar wel goed, tja, Armin van Buuren met Serenity hé ). Ik ga ook naar Black, daar is Hardstyle & Hardcore, meer mijn ding. Alhoewel ik de White Edition er mooier vind uit zien, al die witte pakjes aan Aleen de Black is wel beter, betere muziek enzo.. ik wil echt een keer naar zo'n event als Masters of Hardcore of Qlimax. Ga mee naar Qlimax in November dan.. Btw, de Megamix van White was dit jaar echt bagger. De megamix van Black was super! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.